Poster: Sammow
Ik zou de Evo4 kiezen.
De feeling van Ecler is gewoon veel beter dan bij Pioneer, althans, dat is mijn mening.
Ecler voelt makkelijker aan en bovendien kan je met de Evo4 meer dan met de DJM800 dacht ik, die 2 effectenprocessors zijn echt handig. Maar ik heb hem nog maar even onder mijn handen gehad en niet echt lang op gespeeld.
En je moet er ook rekening mee houden dan ik een Ecler-fan ben, Pioneer is gewoon een beetje te populair en daar betaal je ook een stukje voor.
Poster: DJ_IVI-R
niet alle color fx zijn even bruikbaar.. Indien er filter staat op de evo zou ik die toch wel durven kopen .. Natuurlijk is het wel bijna in elke club pioneer wat de klok slaat(indien dit voor jou belangrijk is)
Poster: Sammow
Nuja, qua cd-spelers is pioneer unbeaten he, maar op vlak van mixers heb ik ook zo iets va, 'hey! er is meer dan Pioneer alleen!'
Poster: DJ-Xtremer
Ik weet niet of je al eens op een DJM-800 hebt gedraait? De DJM-800 zou ik kiezen vanwege de Color effects. Deze effecten zijn echt ideaal voor het in en uitmixen van een track! 2 effectsamplers zijn leuk, maar color effects heeft Ecler nog niet.
Poster: DJ-XtremerPioneer is niet altijd een speeltje he of andere merken, ik ben van het principe, wat heb je zeker nodig, wat wil je erbij en wat kun je missen, maak een lijstje van de 2 en vergelijk! Zo kun je zien wat het beste is voor jou! :p speeltje, jullie nederlanders zijn zo typisch he daarmee wil ik niemand mee kwetsen he, tis een graptje
Ze zeggen dat Pioneer zijn geld haald uit de naam dat geloof ik maar al te graag, maar vergeet niet dat je er een goed en leuk speeltje voor terug krijgt. Misschien is het voor jou makkelijk om de 2 eens te testen.
Ze zeggen dat Pioneer zijn geld haald uit de naam dat geloof ik maar al te graag, maar vergeet niet dat je er een goed en leuk speeltje voor terug krijgt. Misschien is het voor jou makkelijk om de 2 eens te testen.
Poster: DNRMaar ze komen niet voor niets aan de naam.Je bent niet van het een op het andere moment een professioneel merk. daar zit jaren werk in om naam en reputatie op te bouwen.
Het mooie aan de DJM-800 vind ik persoonlijk dat je het handmatig kunt weg filteren en je effecten kunt combineren met de colors. Daarom koop ik liever een DJM-800 dan een EVO-4. Het gaat mij er niet om van "ik heb een Pioneer" nee ik kies ervoor vanwege deze opties en omdat mensen er goede ervaringen mee hebben. Maargoed daar heeft ieder zijn eigen mening over natuurlijk.
Poster: Reind
Joh ga eerst eens met een EVO4 werken voor je dergelijke "onzin" roept, alles wat op de 800 kan kan namelijk voor 95% ook op de EVO4, andersom helaas niet voor Pioneer.
En dat de merknaam Pioneer verkoopt is geen geheim, ik durf er wel een paar euro's op te zetten dat 80% van de mensen puur en alleen op de merknaam koopt en niet verder kijkt dan hun neus lang is. Wat dat betreft zitten sommige merken in de luxe positie dat ze kunnen profiteren van het conservatieve en het na-aapjes gedrag van de gemiddelde dj.
Kun je lezen of niet Wat zeg ik nou duidelijk in mijn post: IK HEB GEEN VERSTAND VAN HET FILTER EFFECT OP EEN ECLER! Ik weet wel hoe het met een Pioneer werkt DAAROM koop ik een Pioneer omdat ik er goede ervaringen mee heb!
Daarom koop ik liever een DJM-800 dan een EVO-4.
Poster: Reind
Ik kan prima lezen
Op voorhand schrijf je namelijk al dat je liever een DJM koopt dan een EVO4 zonder de EVO4 ooit aangeraakt te hebben. Oftewel ik kan prima lezen maar de vraag is of JIJ iets fatsoenlijk kan formuleren. Je komt nu namelijk in een vervolg post pas met het feit dat je hem eerst zou testen
En de EVO4 kun je in iedere fatsoenlijke shop wel testen tegenwoordig, de grotere shops met een showroom hebben hem wel op voorraad en bij een goede shop zal het vast wel mogelijk moeten zijn om hem naast een DJM te laten zetten. Dan kun je pas namelijk echt 1 op 1 testen en vergelijken zonder dat je grijze massa je bij eventuele twijvel voor de gek houd
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.