Poster: Lightzone
Poster: Sunrise8
ik verdien maar een miezerige 3,50 per uur .
Poster: fettibamba
Voor dat geld kom ik mijn bed nog niet uit, ik verdiende zowat 2,5 keer meer
ik verdien maar een miezerige 3,50 per uur . en dat komt op 250 euro in de maand bij de AH
ik zie dat je 16 bent... doe wat ik ook heb gedaan...
ik ben gestopt met me kranten en met me sport... ik ben gaan werken bij een supermarkt..
als je een drik van den broek bij je in de buurt heb zou ik daar gaan werken.. en ga sowiezo elke zondag werken daar krijg je 200% uitbetaald dat is per zondag al 27.50 doe dat x 4 en je heb per maan al over de 100 van alleen de zondag..doe der nog een zaterdag bij van 7 a 8 uur en nog 1 keer door de week als dat goed uit komt met school.. dat zit je al snel aan de rond 150 euro of meer per maand.
ga in een vakantie gewoon maar dagen vol werken gewoon 8 uur heb je der weer wat bij...
doe je dat paar maandjes.. stapelt het zich heel snel op..
ja maar ik kan mijn tijden niet zelf bepalen hoor. ik wordt ingeroosterd. en niet elke supermarkt is op zondag open. dirk van den broek wel:P
Poster: Jasper777
Heb medelijden met de minderjarigen
Poster: 3zZzZzen ik krijg nog 30euro zakgeld per week (dus ik heb niet te klagen )
Poster: Lightzone
dude... :o
Poster: 3zZzZzben dan ook al 21 hé (en het studentenleven is duur :D)toen ik 14 was kreeg ik ook maar 100fr per week (+-2,5euro)...