Pioneer DMJ-400 of Reloop RMX-40 Blackfire ? (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 13-09-2008 15:05
Nadat ik sinds kort mijn oude cd spelertjes heb verwisseld voor twee CDJ-800's, ben ik ook voorzichtig opzoek naar een nieuwe mixer vanwege fader kuren van mijn huidige (Bekende Behringer DJX-700).
Liefst zou ik gaan voor een DJM-600, maar dit is eerlijkheidshalve gewoon boven mijn budget.
Nu ben ik wat aan het rondzoeken en inlezen, en ben ik aan de twijfel!

Gezien problemen met enkele gebruikte mixers welke ik gehad heb wil ik nu liefst voor een nieuwe gaan, zónder problemen met fadertjes, potmetertjes en vervelende trage of niet goed werkende LED Vu's!

Wil ik Pioneer...of is dit gewoon het slimste vanwege de kwaliteit? Dan zou de DJM-400 een mogelijke kandidaat worden.

Kijk ik naar de mixer, de functies, en de compleetheid ervan, ga ik erg naar een

Reloop RMX 40 DSP/USB mixer

neigen. Die heeft erg veel van de DJM 600 die ik liefst zou hebben!

Nu vraag ik me af, wat de kwaliteit e.d. daarvan doen (thuisgebruik en af en toe een feestje buiten de deur, sporadisch). Ik het dan alsnog slimmer voor de Pioneer te gaan, of is zo'n Reloop met een gerust hart te kopen om nog een hele tijd plezier van te kunnen hebben?

Oja, bij mijn behringer gaat het geluid plots een stuk luider bij gebruik van FX. Is dit bij zo'n Reloop ook gewoon goed te gebruiken als bij de Pioneer?

Kunnen jullie mij helpen met de keuze naar een fijne mixer, met het oog op
- Langere tijd plezier van
- Goede geluidskwaliteit met nette monitorspeakers.

Bedankt voor elk advies mensen!

ps; uiteraard heb ik de search gebruikt en de nodige reviews gelezen alvorens dit te posten!
User edit by -Richard- on 21-09-2008 @ 21:49:47 (6%)

What do you think about Pioneer DMJ-400 of Reloop RMX-40 Blackfire ? ??

Vote :   

-Richard-    posted on 03-10-2008 18:44
Haha mooi man, jij ook al!
Mijne als goed is morgen binnen....:D!
presto    posted on 04-10-2008 20:31
waar heb je m besteld focus?
-Richard-    posted on 04-10-2008 20:37
Bij RJshop. (mag de link niet noemen, maar zo heet de shop gewoon dus Winking my eye).
Hij was de volgende dag inderdaad onderweg zag ik via de Track&Trace van TNT, enkel door 'n vertraging op de planning van TNT krijg ik m nu maandag Unhappy .
Maar andere shops hebben 'm ook gewoon enkel was de levertijd daar een paar dagen op moment van bestellen. Bij RJ was hij voorradig, al hebben de andere shops hun voorraad wellicht ook aangevuld ondertussen misschien!
christiano    posted on 05-10-2008 18:41
nou ik kan niet echt tevreden zijn met mijn rmx 40 dsp
hij heeft 2 lekkende kanalen
en de knop van de effecte is kapot die werkt niet meer goed
terwijl ik er altijd netjes mee omga en altijd afdek van het stof :S
McBany    posted on 05-10-2008 18:46
@ Christiano: Ik de DSP nu al een flinke tijd, nooit afgedekt (ik weet, het is dom) maar alles doet het nog gewoon en ik heb nergens last van. Terwijl ik 'm best wel intensief gebruik.

@ Focus: Je maakt dus geen foute keus als je voor die van reloop zou gaan!
-Richard-    posted on 05-10-2008 19:05
Gelukkig :P want heb m morgen binnen als t goed is (Beetje vertraging bij TNT).
erikselhorst    posted on 05-10-2008 20:48
Poster: focus
Bij RJshop. (mag de link niet noemen, maar zo heet de shop gewoon dus Winking my eye).
Hij was de volgende dag inderdaad onderweg zag ik via de Track&Trace van TNT, enkel door 'n vertraging op de planning van TNT krijg ik m nu maandag Unhappy .
Maar andere shops hebben 'm ook gewoon enkel was de levertijd daar een paar dagen op moment van bestellen. Bij RJ was hij voorradig, al hebben de andere shops hun voorraad wellicht ook aangevuld ondertussen misschien!

Toevallig! Die van mij heb ik daar ook besteld. Ik hoop hem morgen te krijgen...
-Richard-    posted on 05-10-2008 20:56
Als het allemal goed is morgen twee gelukkigen dan haha!
Zullen de bevindingen dan hier posten, misschien interessant voor anderen die zo'n keuze ook overwegen!
erikselhorst    posted on 05-10-2008 21:01
Ik ga hem pas vanaf 24 oktober gebruiken. Ik krijg hem namelijk voor m'n verjaardag... maar wanneer het zover is, dan post ik natuurlijk mijn bevindingen! Thumbs Up
-Richard-    posted on 05-10-2008 21:14
Oké. Even wachten dan nog. lastiggg haha!
Maar ergens deze week of max richting t weekend zal ik 't een en ander posten over de DSP Blackfire.

This is an old Topic

No new postings for 5.850 days.
 Post CommentThat would be 195 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

61 Users online: 2 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 6.817
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.967.047