Denon s1000 of Citronic MPCD-S6
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Skillian    posted on 13-09-2008 14:04
Ik wil graag nieuwe cd spelers kopen met een budget rond de 750/800 euro. Ik wil geen gezeik over spaar dan door voor pioneers, want dat zegt me niks. Ik ben beginnend deejay en heb geen zin om 1500 euro te geven aan cd spelers. Ik zoek degelijke spelers rond deze prijsklasse.
Ik kwam bij deze twee terecht:

denon dn s1000: is nog steeds een actie van 339 euro per stuk met slipmat (extra garantie = +39 euro)
Dus twee stuks met drie jaar garantie zou op 758 euro komen.

Citronic MPCD-S6: is per stuk 329 euro bij new line, maar vind niet meteen garantievoorwaarde terug, denk fabrieksgarantie. Dit kom op 660 euro en met flight cases 772 euro.

Welke lijkt jullie het beste voor een huiskamer deejay die op zoek is naar spelers die toch redelijk wat kunnen, maar ook duidelijk zijn voor een beginner.

Hebben jullie ervaring met één van beide? Of raden jullie nog andere aan rond zelfde prijsklasse!

Alvast bedankt

What do you think about Denon s1000 of Citronic MPCD-S6 ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 13-09-2008 15:37
Ik zou zeker gaan voor DENON, ik zie het als volgt .. pioneer en technics zijn A merken, reloop, denon, en soortgelijk b merk, en citronic, skytronic, dap en dat allemaal zijn gewoon C merken...

heb zelf ook de 1000's, werken heel erg fijn, heb je leuke toekomst mee. En ik denk dat de garantie bij de denons niet echt nodig is : als je ze normaal behandeld gaan deze echt lang mee, maar dat is bij alles zo denk ik !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
DNR    posted on 13-09-2008 15:40
Poster: DJADMIN
Ik zou zeker gaan voor DENON, ik zie het als volgt .. pioneer en technics zijn A merken, reloop, denon, en soortgelijk b merk, en citronic, skytronic, dap en dat allemaal zijn gewoon C merken...

heb zelf ook de 1000's, werken heel erg fijn, heb je leuke toekomst mee. En ik denk dat de garantie bij de denons niet echt nodig is : als je ze normaal behandeld gaan deze echt lang mee, maar dat is bij alles zo denk ik !

Denon b-merk?

droom lekker verderCool

Denon is een A merk
Lead    posted on 13-09-2008 16:04
Wat CD spelers betreft is Technics hier eerder het B-merk. Denon behoort qua cd spelers zeker wel tot de A-merken.

Citronic is C-merk...
Let the BASS be louder
DJADMIN    posted on 13-09-2008 16:06
Dan vind ik denon toch meer een A+ Merk, werk op beide, en er is gewoon wél een wezelijk verschil !

edit : hoe je het ook ziet, ik schat denon hoger in als citronic (ontopic) hoewel je ook hierop veel plezier kan hebben.
User edit by DJADMIN on 13-09-2008 @ 16:10:56 (100%)
Xitrate    posted on 13-09-2008 16:24
Wat voor soort merk het is maakt niet uit, het gaat om de CD-spelers. Het feit dat Denon een A-merk is wil niet zeggen dat het alleen maar goede producten produceert. Ik zeg niet dat de DNS-1000 slecht is, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat je je niet blind moet staren op wat voor soort merk het is.

Wat is je budget? Zelf zou ik gaan vanwege de vele positieve reacties en gebruiksvriendelijksheid voor de Reloop RMP-1. Zeker aangezien deze nu ook Scratch ondersteunt. Tenzij je de effecten van de RMP2 wil en een slot-in cd lade en het budget het toelaat zou ik voor de RMP-2 gaan.
DJADMIN    posted on 13-09-2008 16:26
@ Xitrate

idd, zag m nu best voordelig staan bij een webshop, ook een leuk alternatief idd Winking my eye
DjVictorF    posted on 04-10-2008 14:55
Ik heb zelf de citronic cd-s6 gehad. Had ze 2ehands gekocht. was niet helemaal tevreden mee. hetsetje was niet eens zo oud en toch zater er foutjes. (de citronic cd-s6 is bijna hetzelfde) ik heb zelf nu denons en die zijn geweldig. en ik hoor veel mensen positief er over! ik zou voor de denons gaan!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Flexii    posted on 04-10-2008 17:33
ik zou zeker voor denon gaanWinking my eye vind ik persoonlijk samen met pioneer het beste
mixjob    posted on 05-10-2008 13:25
Poster: DjVictorF
Ik heb zelf de citronic cd-s6 gehad. Had ze 2ehands gekocht. was niet helemaal tevreden mee. hetsetje was niet eens zo oud en toch zater er foutjes. (de citronic cd-s6 is bijna hetzelfde) ik heb zelf nu denons en die zijn geweldig. en ik hoor veel mensen positief er over! ik zou voor de denons gaan!

ik heb ze ook, wat was er dan mis mee?
User edit by mixjob on 05-10-2008 @ 13:26:03 (3%)
DjVictorF    posted on 13-10-2008 11:16
Nou als je op cd edject klikte reageerde hij soms niet goed.. en dat was nogal vervelend:P want dan klikte je erop en dan reageerde hij niet of ging hij open en dicht:P maar hier had ik het een beetje als een ramp getypt maar dat viel wel meeWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

This is an old Topic

No new postings for 5.905 days.
 Post CommentThat would be 196.8 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

105 Users online: 10 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 32.949
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.414.824