Poster: ScottB
Ik heb zelf ook een MicroKorg gehad met het idee om deze live te gaan gebruiken. Ik kan redelijk goed keyboard spelen dus dat was het probleem niet. Alleen vond ik het niet handig om iets tussen door te spelen tijdens het mixen. Dan had ik namelijk een leuk melodietjes maar dan moest ik dat de hele tijd herhalen, waardoor ik maar een hand had om te mixen. Een synthesizer in combinatie met een soort loop mogelijkheid lijkt mij ideaal. Omdat ik mijn mixingskills wilde verbeteren en de synth te weinig gebruikte, heb ik hem dan ook uiteindelijk verkocht. Aansluiten is een piece of cake, alles wat je nodig hebt is een verloopje van 2 jack voor de synth naar 2 rca voor je mixer. Aansluiten op een line-in ingang en klaar
Er zit standaard een microfoon bij. Maar verwacht daar niet te veel van. Maar daarmee kun je wel leuk met de vocoder spelen Die buis heb ik ook gezien, ik weet niet goed wat het is(wel/geen microfoon?)
Er zit standaard een microfoon bij. Maar verwacht daar niet te veel van. Maar daarmee kun je wel leuk met de vocoder spelen Die buis heb ik ook gezien, ik weet niet goed wat het is(wel/geen microfoon?)
Poster: JasperVC
EDIT: Nu ook op zoek naar een alternatief voor de micro op de microkorg :p Gewoon een apparaatje waarmee je stem door een vocoder gaat... Iemand?
Poster: the-melodyhoe bedoelt ge dat ik men Microkorg op men Oxygen 49 kan aansluiten en zo op men pc aansluiten
Met midi toch?
Poster: TheMole
hoe bedoelt ge dat ik men Microkorg op men Oxygen 49 kan aansluiten en zo op men pc aansluiten
Poster: JasperVCJups, en die steekt ge dan in u geluidskaart/pc me midi aansluitinge en klaar
Microkorg heeft toch midi in en uit vanachter?
ik ben zaterdag naar Duitsland geweest om daar een Microkorg te gaan kopen en ben daar zeer tevreden over (als ge naar de Musicstore in duitsland gaat kunt ge hem uittesten) en weet misschien iemand of ik de Microkorg op men pc kan aansluiten