Ik gebruik tijdens mijn optredens een laptop en heb daarvoor een externe geluidskaart aangeschaft van ESI (gigaport). Als dj software gebruik ik virtual dj.
In het begin was het niets anders dan goed, totdat op een gegeven moment tijdens het draaien een akelig geluid te horen was. Het was net ofhet bestand van hele slechte kwaliteit was. Ruis, gekraak etc....Ik heb de laptop via de hoofdtelefoonuitgang aangesloten op mijn mixer. Geen problemen meer. Ik ben benieuwd of een van jullie dit probleem kennen met ESI gigaport en zo ja wat eventueel de oplossing is.
Greetz
dj rinaldo
What do you think about ESI Gigaport geluidskaart ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb dit ook wel eens gehad... probeer eens de asio drivers volledig te verwijderen van je laptop en de laatste versie downloaden en die installeren... Heeft niet zozeer met t merk ESI te maken maar met het ASIO besturings/coderings-principe (of hoe je zoiets mag noemen), dat wil wel eens problemen geven.
Succes!!
This is an old Topic
No new postings for 5.941 days. Post CommentThat would be 198 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.