DJRESOURCE party 2008 ? (2/16)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:38
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

[mod update 1]

Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.

Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.

Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

[mod update 2]

Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.

Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....

Stuur tevens een mailtje naar met de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen

Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:16 (100%)

What do you think about DJRESOURCE party 2008 ? ??

Vote :   

Convert    posted on 05-09-2008 15:22
Lijk me indd tof, alleen denk ook wat  aan de noordelingen hier!! dus laten we het ergens in utrecht dan doen :P Misschien kan ik er dan ook wel heen Winking my eye
Boyd    posted on 05-09-2008 15:25
Amersfoort is prima berijkbaar, utrecht centrum niet. Als je het in utrecht centrum houd, moet je wel met het ov auto's daar is echt een drama.

Of nieuwegein, in het NBC. Wel mooie zaaltjes daaro, maar ik ben als ik kan komen van de partij.

Dan kan ik ook wel een mixvibes demo geven, voor alle mensen die daar over twijvelen!
Prozei    posted on 05-09-2008 15:28
gewoon gouda home town van djr
15/20 min vanaf utrecht
User edit by Prozei on 05-09-2008 @ 15:29:26 (80%)
Renzis    posted on 05-09-2008 15:31
haha ook goed!

is ook prima met ov te bereiken. Maar voor noordelingen lastig en lang
JuniorDDP    posted on 05-09-2008 15:32
Hou ook rekening met de vele belgen hier op deze site! Dat het voor ons ook makkelijk bereikbaar is  :p
Sammow    posted on 05-09-2008 15:42
Check mijn post op vorige pagina
Bartjens    posted on 05-09-2008 15:48
Is misschien een beter idee ja.
Wanneer het gescheiden word zou ik wel willen kijken of het mogelijk is om hier in de buurt wat te organiseren. Omgeving Elburg word het dan :P Redelijk centraal, vlak bij Waibi world (lowlands)
www.djbrowbeat.com
JuniorDDP    posted on 05-09-2008 15:49
Had ik niet gezien, mss overgeslaan bij het lezen, maar ik ben voor het idee :p
Sunrise8    posted on 05-09-2008 15:51
ik ben ook zeker van de partij (netzoals ik met de andere ideeen ook veel potentie in zag maar er niks van kwam). mijn setje ook best mee te nemen (2x cdj 800 + djm 800)).
laat maar even horen...
Music made me who i am
Sammow    posted on 05-09-2008 15:57
Wat ook een leuk concept zou zijn is het volgende:

We zoeken een club/danscafe dat misschien wil samenwerken met Djresource, dan zorgen we daar die avond voor dj's en dan hebben we geen kosten qua huur, er zijn sowieso mensen die er gewoon wat komen drinken en we kunnen meeten + het staat mooi op je CV als dj als je in zo'n keet gespeeld hebt. Het zou dan zelfs nog meermaals gehouden kunnen worden, een keertje in Antwerpen, een keertje in Leuven, een keertje in Gent, ...

We kunnen er dan ook een concept van maken "DJResource on tour" Cool

Ik wil me hier wel voor inspannen.
Renzis    posted on 05-09-2008 15:57
aan setjes iig geen gebrek.
ik kom wel even een setje draaienWinking my eye daar nog niemand over gehoord dus!

Wat word het Gouda, Amersfoort, lowlands en Belgie
Bartjens    posted on 05-09-2008 16:00
Poster: Sammow
Wat ook een leuk concept zou zijn is het volgende:

We zoeken een club/danscafe dat misschien wil samenwerken met Djresource, dan zorgen we daar die avond voor dj's en dan hebben we geen kosten qua huur, er zijn sowieso mensen die er gewoon wat komen drinken en we kunnen meeten + het staat mooi op je CV als dj als je in zo'n keet gespeeld hebt. Het zou dan zelfs nog meermaals gehouden kunnen worden, een keertje in Antwerpen, een keertje in Leuven, een keertje in Gent, ...

We kunnen er dan ook een concept van maken "DJResource on tour" Cool

Ik wil me hier wel voor inspannen.

Ook leuk idee, alleen zit je dan wel met verschillende cd spelers, mixer e.d. die worden mee genomen. De meeste cafe's hebben niet zo veel ruimte waar dit allemaal kan staan denk ik.
www.djbrowbeat.com
Sammow    posted on 05-09-2008 16:03
De meeste danscafes hebben zelf al een mooi installatietje staan; althans zo is het in België toch, en als je 2 cdj's en een DJM/Ecler/... meepakt heb je niet superveel plaats nodig
RenéKuppens    posted on 05-09-2008 16:23
Is allemaal kei leuk en goed bedacht!

maar kijk het is bijna niet te realiseren

het eerste Idee is wel te doen een paar mensen gaan er voor zitten je moet van te voren betalen en zo gat het balletje rollen.

in een discotheek gaat je dit never nooit lukken want wie zegt dat wij allemaal 'Kunnen draaien' op een nivo dat in een discotheek toch wel haalbaar moet zijn.

En je zit met een leeftijds groep onder de 16 die heeeeeel groot is.

ik zeg gaat moeilijk worden. maar ben benieuwd

Renzis heb jij dit niet ooit willen regelen?
Xitrate    posted on 05-09-2008 16:30
En wie zou er financieel aansprakelijk willen staan?
justjustin    posted on 05-09-2008 16:33
Poster: RenéKuppens
Is allemaal kei leuk en goed bedacht!

maar kijk het is bijna niet te realiseren

het eerste Idee is wel te doen een paar mensen gaan er voor zitten je moet van te voren betalen en zo gat het balletje rollen.

in een discotheek gaat je dit never nooit lukken want wie zegt dat wij allemaal 'Kunnen draaien' op een nivo dat in een discotheek toch wel haalbaar moet zijn.

En je zit met een leeftijds groep onder de 16 die heeeeeel groot is.

ik zeg gaat moeilijk worden. maar ben benieuwd

Renzis heb jij dit niet ooit willen regelen?

Het gaat toch om het idee van een meeting in eventueel een kroeg ofzow...
En niet om een djr party te organiseren
tom-j    posted on 05-09-2008 16:35
goed idee! maar idd in een discotheek wordt moeilijk vanwege leeftijd enzo!
 ik denk dat je beter gewoon een zaal kan huren en daar dan een aantal setjes neer zet voor proberen enzo. en dan een grote booth voor de beste DJ's hier die dan even een setje komen draaien:P!
locatie kan miss ook in breda in de inslag! is ook een keer concert van tiesto geweest, maar is miss niet haalbaar voor mensen uit het noorden! kan evt. wel informeren!
Sammow    posted on 05-09-2008 16:43
Hmmm, RK heeft wel een punt, ik had enkel rekening gehouden met dj's zoals mij van 18+ met een beetje ervaring. Maar een Djresource-party lijkt me wel mogelijk, als enkele mensen zich er echt achter zetten.
Nandi    posted on 05-09-2008 17:05
Leuk idee wel rekening houden met de belgen hier want in centraal nederland zie ik die daar moeilijk gerakenHappy, laughing
Prozei    posted on 05-09-2008 17:24
laten we eerst reactie van lead en wim afwachten.
deze 2 hebben meerdere keren geprobeerd een meeting te houden.
was alles geregeld en op het laatste moment wilde 90% niet komen
Bartjens    posted on 05-09-2008 17:39
Met vooraf een bepaald bedrag betalen is dit waarschijnlijk opgelost. Geen gedoe met voorschieten ofzo. Een week van te voren het geld binnen, is dat van jou er niet, helaas......
www.djbrowbeat.com
JollyJunkie    posted on 05-09-2008 17:40
Leuk idee, maar de leeftijd wordt idd wel moeilijk ik ben namelijk nog maar 13 en er zijn een hoop mensen die niet kunnen komen als het boven 16 wordt. Daarom lijkt me het ook wel een idee als we het niet in een discotheeek maar gewoon bij iemand met een grote schuur/ander soort ruimte houden. We kunnen natuurlijk ook een partytent huren maar ik heb geen flauw idee hoeveeel dat gaat kosten. Ik heb een erg grote tuin (6500 M2) dus daar kan opzich wel een partytent opgezet worden. Ik woon alleen niet erg centraal: vlak bij Nijmegen.
Ywe    posted on 05-09-2008 20:19
Dat idee van verschillende merken uitproberen klink mij ook wel goed in de oren. Ik heb nog nooit een Ecler van dichtbij gezien. Of een CDJ1000/DJM800 uitgeprobeerd. Daar kan je nieuwe kennis mee opdoen en die valt weer in je voordeel te gebruiken. Nou ben ik 22 dus is entree noch reiskosten een probleem, maar om inderdaad financieel debacle te voorkomen zou ik ook zeggen dat je een toegangsprijs moet heffen, vantevoren te betalen!
Sammow    posted on 05-09-2008 20:23
Ik denk dat voor de mensen die nog geen rijbewijs hebben vervoer ook een groot probleem is, iemand daar eventueel een oplossing voor? Carpoolen kan, maar ik denk dat een ouder zijn minder kind niet graag meegeeft met een vreemde ...
Renzis    posted on 05-09-2008 20:33
@ ReneKuppens
Ik heb me er idd al eens over gebogen en het kan allemaal ook prima, en vervoer voor die mensen kan gewoon geregeld worden enz.

Alleen dat er idd heel veel mensen niet komen is miss het minpunt.

Kijk als er een paar mensen idd zich er voor in willen spannen en er van te voren word betaald, pay-pal enzz. kan het best.

Kijk de opzet is simpel. Een zaal groot genoeg, liefst 2, 1 om in te draaien enzo en 1 om te kletsen en workshops te doen. De materiaal komt er wel. Iedereen heeft het en de meeste kunnnen het wel mee nemen. Bier is zo gekocht en datum snel geprikt.
Piece of cake dus.

Daarom stel ik voor (uiteraard na toestemming van Lead of WIM) om gewoon een datum te prikken en iedereen die dan wil en kan wat geld overmaakt ter inschrijving en dat we vanuit dat budget gaan plannen.

Mee eens??
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

95 Users online: 50 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 31.465
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.461