[mod update 1]
Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.
Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.
Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.
Garderobe op eigen risico, toilet gratis.
Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.
[mod update 2]
Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.
Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.
Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.
Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.
Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....
Stuur tevens een mailtje naarmet de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)
Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.
De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen
Poster: Sammow
Wat ook een leuk concept zou zijn is het volgende:
We zoeken een club/danscafe dat misschien wil samenwerken met Djresource, dan zorgen we daar die avond voor dj's en dan hebben we geen kosten qua huur, er zijn sowieso mensen die er gewoon wat komen drinken en we kunnen meeten + het staat mooi op je CV als dj als je in zo'n keet gespeeld hebt. Het zou dan zelfs nog meermaals gehouden kunnen worden, een keertje in Antwerpen, een keertje in Leuven, een keertje in Gent, ...
We kunnen er dan ook een concept van maken "DJResource on tour"
Ik wil me hier wel voor inspannen.
Poster: RenéKuppens
Is allemaal kei leuk en goed bedacht!
maar kijk het is bijna niet te realiseren
het eerste Idee is wel te doen een paar mensen gaan er voor zitten je moet van te voren betalen en zo gat het balletje rollen.
in een discotheek gaat je dit never nooit lukken want wie zegt dat wij allemaal 'Kunnen draaien' op een nivo dat in een discotheek toch wel haalbaar moet zijn.
En je zit met een leeftijds groep onder de 16 die heeeeeel groot is.
ik zeg gaat moeilijk worden. maar ben benieuwd
Renzis heb jij dit niet ooit willen regelen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.