DJRESOURCE party 2008 ? (15/16)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:38
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

[mod update 1]

Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.

Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.

Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

[mod update 2]

Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.

Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....

Stuur tevens een mailtje naar met de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen

Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:16 (100%)

What do you think about DJRESOURCE party 2008 ? ??

Vote :   

Denvo    posted on 23-10-2008 13:30
Hoe zit het met het inschrijf geld ?
Ywe    posted on 24-10-2008 00:49
  1. Lead
  2. Basrose
  3. Ferrox
  4. Renzis
  5. Tairip
  6. Stephanie
  7. W.i.M
  8. Laidback
  9. Dyno
  10. Yorick ( dj-jr)
  11. Cross-Over
  12. Ywe (avond ervoor de Lama's :P)
tairip    posted on 24-10-2008 01:02
Poster: Ywe
  1. Lead
  2. Basrose
  3. Ferrox
  4. Renzis
  5. Tairip
  6. Stephanie
  7. W.i.M
  8. Laidback
  9. Dyno
  10. Yorick ( dj-jr)
  11. Cross-Over
  12. Ywe (avond ervoor de Lama's :P)

Zielig lijstje tot nu toe! Kom op mensen meld je aan!
Lead    posted on 24-10-2008 01:08
Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJR onder vermelding van de username.

Stuur tevens een mailtje naar <mail>party@djresource.eu</mail> met de datum van overschrijving. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen Winking my eye
Let the BASS be louder
Ferrox    posted on 24-10-2008 08:01
Wellicht een idee om de mensen uit de eerste lijst een mailtje te sturen? Dan gaat het allemaal wat vlotter waarschijnlijk.
Xtremer    posted on 24-10-2008 10:13
Ik hoor graag de datum, maar 23 November gaat voor mij helaas niet lukken. Wil het bedrag overmaken, maar heb nog maar €0,92 op me rekening. Ik weet niet wat de deadline is voor de betaling? Ik heb vrijdag weer geld binnenHappy, laughing.

Er zijn ook een aantal Qlimax mensen hier op DJR en weet niet of ze komen na die nacht:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 24-10-2008 @ 10:16:06 (40%)
Lead    posted on 24-10-2008 10:24
Ik bekijk over 2 weken hoeveel mensen er zijn. Zijn het er niet genoeg zal er op tijd aan de bel getrokken worden voor reminders. In de 2de week van november bekijken we of er genoeg deelnemers zijn.
Let the BASS be louder
Illusion    posted on 24-10-2008 10:29
Ik ben zelf helaas niet aanwezig, maar is het niet een goed idee om deze party duidelijk te vermelden op de website? Of alle members te mailen? Als members alleen via dit topic kunnen kijken.

Net zoals bij een andere evenement moet er natuurlijk wel een beetje reclame zijnWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lead    posted on 24-10-2008 10:40
Klopt... Maar zit zelf op het ADE dus kan er pas na het weekend iets voor maken...
Let the BASS be louder
djjw    posted on 24-10-2008 14:06
Sorry heren, en dame..
Ik was een tijdje niet echt online..
Ik heb namelijk tijdelijk alleen internet op mn telefoon, ben mn nieuwe huis namelijk
totaal aan het verbouwen..
waardoor het onbewoonbaar is, en ik dus geen internet heb.
Ik check straks mn agenda, dan horen jullie nog van mij!
Jori    posted on 24-10-2008 16:15
Mss wil ik ook wel komen, moet ff kijken of dat kan en mag.
Is het mss een idee om dit topic sticky op de homepage te maken als dat kan?
Twello    posted on 24-10-2008 20:57

• Lead
  • Basrose
  • Ferrox
  • Renzis
  • Tairip
  • Stephanie
  • W.i.M
  • Laidback
  • Dyno
  • Yorick ( dj-jr)
  • Cross-Over
  • Ywe (avond ervoor de Lama's :P)
  • Twello
  • User edit by Twello on 24-10-2008 @ 20:59:58 (100%)
    djmamo    posted on 24-10-2008 21:26
    edit---------ke had niet alles gelezen, maar toch eventueel als alternatief-------------edit

wat we ook kunnen doen............

op 19 november, dat is een vrijdag organiseer ik een feest in Valkenswaard.
    en messchien valt er iets te combineren.

ik heb gregor salto in de line up staan en ik zei de gek. locatie is al geregeld je moet alleen ff een kaartje kopen van 6 euro.

en dan zou ik op de 2e verdieping (met uitzicht op de booth) bij de boven bar wel een dj resource meeting plaats kunnen maken.

is dit iets of beter van niet?

www.moonentertainment.nl
    User edit by djmamo on 24-10-2008 @ 21:29:11 (22%)
    Lead    posted on 24-10-2008 21:31
     Nope, is niet beter. Iedereen mag naar je feestje komen hoor, maar denk niet dat het iets is voor de DJR meeting. Valt weinig te lullen dan ook Winking my eye
    Let the BASS be louder
    Prozei    posted on 24-10-2008 21:35
    1. Lead
    2. Basrose
    3. Ferrox
    4. Renzis
    5. Tairip
    6. Stephanie
    7. W.i.M
    8. Laidback
    9. Dyno
    10. Yorick ( dj-jr)
    11. Cross-Over
    12. Ywe
    13. Twello S
    14. Prozei
    Mod edit by Prozei on 24-10-2008 21:36 (1%)
    Ferrox    posted on 24-10-2008 21:41
    Vet plaatje op de fontpage!
    ScottB    posted on 24-10-2008 23:21
    Jammer dat het voor mij niet echt in de buurt is. Ik twijfel nog om te gaan, lijkt me zeker leuk Happy, laughing Zijn er meer mensen uit Limburg of Brabant die dit "probleem" hebben?
    Roov    posted on 24-10-2008 23:26
    Ik denk dat ik ook wel ga Winking my eye Moet nog ff met ouders erover hebben :P
    Xitrate    posted on 24-10-2008 23:52
    Poster: ScottB
    Jammer dat het voor mij niet echt in de buurt is. Ik twijfel nog om te gaan, lijkt me zeker leuk Happy, laughing Zijn er meer mensen uit Limburg of Brabant die dit "probleem" hebben?

Jup, het is voor mij echt te ver helaas.. Ik zou zeker wel willen gaan en heb het geld er ook voor over.
    User edit by Xitrate on 24-10-2008 @ 23:53:10 (25%)
    Boyd    posted on 25-10-2008 09:23
    Ik kan niet, me opa en oma zijn 50 jaar getrouwdCool
    justjustin    posted on 25-10-2008 09:40
    Poster: Ferrox
    Vet plaatje op de fontpage!

zeker spreekt meteen aan...ff kijken od D-ray ook mee gaat dan ga ik ff €10 overmaken
    Lead    posted on 25-10-2008 11:18
    Even ter info : tot nu toe nog geen inschrijvingen ontvangen...

zit te wachten op de eerste zodat ik een nieuw topic kan maken over de party....
    Let the BASS be louder
    Renzis    posted on 25-10-2008 11:20
    *gaat geld overmaken en mailtje sturen*
    Adrien1989    posted on 25-10-2008 13:00
    Poster: FlippinDouble
    Ik denk dat ik ook wel ga Winking my eye Moet nog ff met ouders erover hebben :P

Ik verwacht ook te gaan, ik moet ff alles morgen oid regelen met mijn werk, wat waarsch wel lukt. Als ik ga kan je wel met mij mee rijden als je wilt
    Ferrox    posted on 25-10-2008 15:09
    Poster: Renzis
    *gaat geld overmaken en mailtje sturen*

Beide gedaan Winking my eye
    Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
    Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

94 Users online: 5 Guests (89 Unknown)
    Pages generated today : 4.610
    Most visitors online this month : 482
    Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.560