Heb net mijn DJ set binnen gekregen van Denon namelijk de DN-M2300R (2deckjes), echt super mooi ding met ontzettend veel functies. Ga hem vanmiddag even uittesten, heb er tot nu toe geen tijd voor gehad. Had hem besteld bij [EDIT] , nooit eerder van gehoord maar hebben alle grote merken betreffende DJ supplies en ze zijn vrij goedkoop. Nou ik ga nu naar school.
Ik houd jullie op de hoogte over de kwaliteit van de set, zal een recensietje schrijven over dit setje
Groeten
Gio
Geen links naar Webshops op DJResource Geen groetjes om je posting af te sluiten, je groet al door te posten.
What do you think about DJ Gear / Denon DN-M2300R via Blackorchid.nl ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gefeliciteerd. De DN-M2300R (dubbel minidisk deck voor degenen die het ding niet kennen) wordt volgens mij al jaren niet meer gemaakt. Heb je hem tweedehands gekocht of als demo ofzo?
O enne: ik geloof dat het vermelden van een webshop hier niet zo wordt gewaardeerd.
Bedankt victor. Ik heb de set als demo gekocht en ben er erg blij mee. Ik zal proberen de webshop uit mijn topic te halen. Bedankt voor de waarschuwing.
This is an old Topic
No new postings for 5.392 days. Post CommentThat would be 179.7 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.