Technics sl mk5 vs mg5
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

KesterDJ    posted on 02-09-2008 18:32
Graag wil ik één van deze aanschaffen, kan iemand die ze beiden heeft of gebruikt heeft mij advies geven. Rekeninghoudend met welke nu standaard is en welke het nauwkeurigst is... Want men zegt wel de Mg5 is nieuwer... Maar als je naar de sl dz 1200 (recenctste technics product) kijkt, is dat bij technics niet meteen meer een garantie voor een super product...

What do you think about Technics sl mk5 vs mg5 ??

Vote :   

zalo    posted on 02-09-2008 19:16
De sl dz 1200 is een cd-speler, en waarom vergelijk je die met TT

Voor prijs/kwaliteit zou ik voor de mk5 gaan. Zeer goed, technics...Bij de m5g is natuurlijk ietsje beter maar betaal je ook veel voor het design, let op het glanzend zwart, de blauwe leds bij de pitch
KesterDJ    posted on 02-09-2008 19:27
Poster: zalo
De sl dz 1200 is een cd-speler, en waarom vergelijk je die met TT

Voor prijs/kwaliteit zou ik voor de mk5 gaan. Zeer goed, technics...Bij de m5g is natuurlijk ietsje beter maar betaal je ook veel voor het design, let op het glanzend zwart, de blauwe leds bij de pitch

Ik doe een vergelijking bij de digitale technics=> men gaat ervan uit dat het laaste product het beste isConfused Dus de mg5 de beste... Maar kijk naar hun digitale productie, een flop... Dus bij technics kan je wss niet meer zeggen dat hun laatste product het beste is. Daarom dat ik me afvraag om toch niet die mk5 te nemen... Geld is geen probleem, dus kan evengoed de m5g nemen
zalo    posted on 02-09-2008 19:28
persoonlijk zou ik de mk5 nemen
Xtremer    posted on 02-09-2008 19:30
M5G is echt berengeilCool!! Wil er zelf wel een setje van, hij ziet er top uit en draait ook super.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
KesterDJ    posted on 02-09-2008 19:33
Oke oke, maar hou rekening met mijn topic

=> is de mg5 wel al de nieuwe standaard in disco'sConfused Of is dat nogsteeds de mk5Confused
Plus is die mg5 een GOED product?? Of kan de Mk5 als het laatste goede product van Technics beschouwd worden? Over disign wil ik het eventjes niet hebben, al speelt het wel een rol hé, maar geen hoofdzaak...
20sept ga ik naar Dave Clarke in de Fuse, ik ga proberen kijken wat zij daar hebben... Mk5 of mg5

En ik zal me niet mispakken met dave zijn sl dz's 1200Smile having fun
zalo    posted on 02-09-2008 19:39
m5g is nog geen standaard in de grote clubs
soundcollector    posted on 02-09-2008 20:23
m5g is gewoon dezelfde als een mk5 maar omdat de tt's al 20 jaar oud zijn (ofzo) dachten de mensen van technics gewoon eens een nieuwe schoen te passe.

Zodat vele denke dat deze nieuwer en beter is ( en alsk me nie vergis duurder) --> conclusie: mk5 kopen, beter koop en de retro look Winking my eye die volgens mij echt veel cooler is.

en btw, op de meeste plaatse zal geen m5g staan... nog nooit ergens gezien trouwens (in een club dan)

en dat glazend zwart wordt volgens mee heeeel snel vuil (vetplekke vna je vingers enzow...) das echt storend als je wild a je gear er verzorgt uitziet
User edit by soundcollector on 02-09-2008 @ 20:24:49 (35%)
Convert    posted on 02-09-2008 20:42
Standaard in clubs staan de SL1200 MK2 volgens mij misschien de SL1210 MK2 maar volgens mij zie je in de meeste clubs klein en groot (alluwel in grote clubs misschien ook wel mk5 of m5g's staan) de SL1200/1210 MK2 Winking my eye

Voor thuis zou ik gwoon voor de M5g gaan alle draaitafels werken hetzelfde dus volgens mij boeit dat niet echt en bij de M5g heb je ook 16% pitch Winking my eye
Maar als je gwoon lekker oldschool(Cool) wil zou ik voor de MK5 gaan Winking my eye
Xtremer    posted on 02-09-2008 20:43
Poster: soundcollector
m5g is gewoon dezelfde als een mk5 maar omdat de tt's al 20 jaar oud zijn (ofzo) dachten de mensen van technics gewoon eens een nieuwe schoen te passe.

Zodat vele denke dat deze nieuwer en beter is ( en alsk me nie vergis duurder) --> conclusie: mk5 kopen, beter koop en de retro look Winking my eye die volgens mij echt veel cooler is.

en btw, op de meeste plaatse zal geen m5g staan... nog nooit ergens gezien trouwens (in een club dan)

en dat glazend zwart wordt volgens mee heeeel snel vuil (vetplekke vna je vingers enzow...) das echt storend als je wild a je gear er verzorgt uitziet

Helemaal gelijkWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
KesterDJ    posted on 02-09-2008 20:49
Poster: DJ-Xtremer

Helemaal gelijkWinking my eye.

Die technicsen zijn zo beroemd om hun nauwkeurige pitch, vraag ik me af of die van 16 % ook zo goed is
User edit by KesterDJ on 02-09-2008 @ 20:52:11 (32%)

This is an old Topic

No new postings for 5.857 days.
 Post CommentThat would be 195.2 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 3 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 3.068
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.837.780