voordeel van een draaitafel (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

darkshifty    posted on 12-07-2005 15:30
ik ben een beginnende dj ik heb de homemixer van skytec maar ik wil verder. Ik zit nog te twijfelen tussen een draaitafel of een dubbele cd speler wat is het voordeel van een draaitafel en hoeveel nummers gaan er op een plaat??

What do you think about voordeel van een draaitafel ??

Vote :   

djmamo    posted on 09-09-2005 09:53
ja maar dan is dat toch niet erg (want anders heb je de essentie van mijnn stukje hier boven niet begrepen)

het gaat erom dat je lol hebt en niet dat je bepaalde dingen laat omdat je geen geld hebt....
er zijn er ook weinig die meteen een droom set hebben, denk dat de meeste met jb system of gemini beginnen en dan als het enigzins leuk is dan koop je steeds meer bij,

ik ben zelf nou 6 jaar bezig en heb al heel wat apparatuur gehad, maar omdat ik nu gestopt ben met mijn drive-in show (muziek bar voor de belgen als ik me niet vergis) heb ik veel meer geld kunnen investeren in de aparatuur die ik thuis heb staan maar dat heeft ook ff geduurt.

dus vind dat je het niet slecht doet met een denon, maar het gaat er ook omdat dat je bijvoorbeeld dingen laat omdat je geen geld hebt dat vind ik stom je kunt toch ook gewoon sparen (opteren voor de belgen)

www.moonentertainment.nl
Gery    posted on 09-09-2005 11:13
ja, ik wil echter niet met 'minderwaardig' beginnen, nu zou het miss idd goedkoper uitkomen, maar achteraf als je de som maakt ben je veel meer kwijt...

Van dat sparen heb je natuurlijk gelijk, maar als je een 'droom' hebt is het niet leuk deze voor onbeperkte tijd aan de kant te schuiven.
DJ - Producer
djmamo    posted on 09-09-2005 11:40
dat vind ik eigenlijk onzin, ok als je het geld hebt moet je niet bezuinigen.

maar als je het geld niet hebt kun je beter iets minder (mindere kwaliteit) spul kopen zeker als je net begint omdat je het meschien helemaal niet zo leuk vind....

en als je spullen hebt kun je toch draaien en het is mischien beter om op minder kwalitatief spul te leren draaien omdat dat wel moeilijker is (en ik heb ervaring).

en als je het helemaal geweldig vind dan koop je gewoon spullen bij.

en het blijft toch altijd geld kosten, gewoon omdat de spullen die nu helemaal in zijn, over 2 jaar toch wel vervangen zijn door beter /andere spullen.

dus eigenlijk slaat het nergens op wat je zegt want het blijft altijd geld kosten.
het gaat toch om het draaien, en op welke apaaratuur je het doet maak voor mij niet uit.

als ik de beschikking heb over alleen jb system of dab spullen nou dan draai ik daar op, omdat ik het leuk vind om te draaien en maakt me niet uit of ik een reloop gebruik of een pioneer....

en het gaat toch om de lol en het resultaat.... of zie ik dat verdkeerd
www.moonentertainment.nl
wilum    posted on 09-09-2005 17:47
wie het kleinie niet eert is het grote niet weerdWinking my eye
lolbroek    posted on 12-10-2005 17:31
oink

om ff te replyen op de "dj dana" post met het filmpje, is het iemand opgevallen dat ze de hele tijd in het rood zit te draaien

lijkt me toch ook wat minder voor het geluid

This is an old Topic

No new postings for 7.065 days.
 Post CommentThat would be 235.5 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 26 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 5.375
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.771.281