@winston en anderen: Ik heb even niet gekeken op deze pagina, maar wat een adviezen en info. Moet ik even verwerken

Het was inderdaad zo dat mijn DJM 600 een lekker bas geluid had. Mooie heldere klanken over mijn boxen en dat diezelfde boxen nu een veel zwaarder geluid geven. Inderdaad als ik mijn low knop verder draai dan dreunt het hele huis mee

Maar ik zla proberen wat iemand hier voorstelde om achterop de mixer het uitgangssignaal wat te veranderen. Het was dit in combinatie met die TRIM knoppen (dat die op 10 voor - 5 voor 12 staan: al sik ze op de '12 uur ' stand zet dan slaat het uit in het rood) dat ik dacht dat er iets 'fout' zou zijn met de mixer. Ik laat weten wat het resultaat is. En bedankt voor alle adviezen!
[EDIT]Ik draai met pioneer cdj 100 MK2 en heb de TRIMS ook op kwart voor 12 staan. (Anders slaan de meters in het rood) Het klopt dat je het uitgangssignaal kunt verstellen. Maar dat was eigenlijk min of meer het 'probleem' niet. Het was de vraag of het wel klopt dat je die TRIMS op kwart voor 12 hebt staan. Iemand anders hier had daar geen last van. Die had die TRIM op 0dB staan. En dat was ik ook zo gewend bij de DJM 600.
Alert : Zie hierboven hoe : GEEN reply op jezelf, hier gebruiken we de EDIT knop