Poster: XL-L
Ligt eraan welke betaalwijze je hebt gekozen, vooruit overmaken:
Ik heb zelf toevallig gister ook de cdj800's bestelt bij musicstore. Je krijgt als eerst een bestelling bevesteging, daarin staat met hele kleine lettertjes dat de verkoper contact met je opneemt. Volgens krijg je een mail met een ordernummer en welk bedrag je naar welke rekening moet overmaken. Tot dit stadium ben ik zelf gekomen, de rest weet ik nog niet.
Het ligt er niet aan in welk land je woont, want musicstore levert bijna in heel de EU.
Poster: orsonwelsh
Zweert bij Musicstore. Alles haal ik daar...superzaak en nathalie (contactpersoon) spreekt nederlands..erg handig.
superservice by the way..mijn 1e cdj had kuren en die werd opgehaald door dhl en 2 dagen later kreeg ik een nieuwe.
maar goed..ik ga geen reclame maken anders krijg ik van lead op mn donder..hahah
Poster: orsonwelsh
Zweert bij Musicstore. Alles haal ik daar...superzaak en nathalie (contactpersoon) spreekt nederlands..erg handig.
superservice by the way..mijn 1e cdj had kuren en die werd opgehaald door dhl en 2 dagen later kreeg ik een nieuwe.
maar goed..ik ga geen reclame maken anders krijg ik van lead op mn donder..hahah