---Musicstore---
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

JeudY--6T9    posted on 27-08-2008 10:04
Hey beste mede-dj's .
Na een paar maanden oefenen op een jb-dubbelaar en reloop rmx40 leek het me eens tijd om naar een upgrade te kijken . Natuurlijk dacht ik direct aan pioneer en het is de cdj-800MK2 geworden .
Nu heb ik deze besteld mij de musicstore , maar het is me niet duidelijk of ik nu eerst moet betalen of dat ze hem eerst verzenden . Want ik heb gisteren de bestelling geplaatst en een mail gekregen met de ordernr. . Maar ze hebben totaal geen gegevens van hun zoals bankrekeningnr. etc gegeven . Hierdoor ben ik redelijk in de war . Gelieve zo snel mogelijk te antwoorden . PS ik woon in Belgie dit is misschien anders als een verzending naar Nederland

What do you think about ---Musicstore--- ??

Vote :   

Gagarin12    posted on 27-08-2008 10:32
Ik denk dat je in jouw geval eerst moet betalen, eigenlijk ben ik er vrij zeker van. Je kon ook bestellen onder rembours, kost je tien euro meer, maar dan betaal je wanneer de producten met de (drugs)courier voor je deur staan.
Dus eerst betalen.

Bovendien zijn ze bij musicstore zeer snel en als je vandaag betaalt staat het waarschijnlijk vrijdag of zaterdag al voor je deur.

Gagarin
XL-L    posted on 27-08-2008 11:00
Ligt eraan welke betaalwijze je hebt gekozen, vooruit overmaken:

Ik heb zelf toevallig gister ook de cdj800's bestelt bij musicstore. Je krijgt als eerst een bestelling bevesteging, daarin staat met hele kleine lettertjes dat de verkoper contact met je opneemt. Volgens krijg je een mail met een ordernummer en welk bedrag je naar welke rekening moet overmaken. Tot dit stadium ben ik zelf gekomen, de rest weet ik nog niet.

Het ligt er niet aan in welk land je woont, want musicstore levert bijna in heel de EU.
JeudY--6T9    posted on 27-08-2008 11:26
Poster: XL-L
Ligt eraan welke betaalwijze je hebt gekozen, vooruit overmaken:

Ik heb zelf toevallig gister ook de cdj800's bestelt bij musicstore. Je krijgt als eerst een bestelling bevesteging, daarin staat met hele kleine lettertjes dat de verkoper contact met je opneemt. Volgens krijg je een mail met een ordernummer en welk bedrag je naar welke rekening moet overmaken. Tot dit stadium ben ik zelf gekomen, de rest weet ik nog niet.

Het ligt er niet aan in welk land je woont, want musicstore levert bijna in heel de EU.

Dus jijzelf weet ook nog niet de rekeningnr. en de rest vn de benodigde gegevens om te betalen weet soms iemand anders de gegevens en hoe je het overschrijvingsformulier moet invullen ?
Tizio    posted on 27-08-2008 11:32
Ik heb wel vaker dit soort dingen gehad, ook eens een boek besteld en daar stond ook niks bij (ook geen keuze mogelijkheid ofzo), pas bij aflevering bleek dat er een acceptgiro bij zit.
Ook bij musicstore heb ik een aantal keer wat gekocht, alleen iedere keer gewoon daar in de winkel gehaald, welke overigens fantasisch is Happy, laughing Ik kan je er dus verder niet echt iets over zeggen behalve dat het gebruikelijk is het bedrag eerst over te maken waarna je je bestelling krijgt (tenzij je met paypal/creditcard/remours/acceptgiro betaalt, acceptgiro is bovendied ook ongebruikelijk met zulke bedragen).
XL-L    posted on 27-08-2008 11:43
@JeudY--6T9

Jawel, ik heb gister een hele tijd na mn bestelling een mail gekregen met de informatie met wat ik had bestelt en naar welke rekening ik welk bedrag moest overmaken. Alle informatie wordt gewoon toegestuurd als je voor, vooruit betalen heb gekozen. Je moet dus NIET geld over gaan maken als je deze informatie niet hebt gekregen, want dan kan je je geld wel eens kwijt zijn.

Jammer dat het allemaal niet zo snel gaat bij musicstore, gister geld overgemaakt, nog geen reactie van. Ik denk dat het allemaal handmatig wordt gedaan, in tegenstelling met de web-shops in Nederland.
OrsonWelsh    posted on 27-08-2008 12:49
Zweert bij Musicstore. Alles haal ik daar...superzaak en nathalie (contactpersoon) spreekt nederlands..erg handig.
superservice by the way..mijn 1e cdj had kuren en die werd opgehaald door dhl en 2 dagen later kreeg ik een nieuwe.

maar goed..ik ga geen reclame maken anders krijg ik van lead op mn donder..hahah

Tizio    posted on 27-08-2008 14:11
Happy, laughing Ik ook orson! Maandag haal ik d'r dus weer wat op :D
_ruud_    posted on 27-08-2008 14:54
Poster: orsonwelsh
Zweert bij Musicstore. Alles haal ik daar...superzaak en nathalie (contactpersoon) spreekt nederlands..erg handig.
superservice by the way..mijn 1e cdj had kuren en die werd opgehaald door dhl en 2 dagen later kreeg ik een nieuwe.

maar goed..ik ga geen reclame maken anders krijg ik van lead op mn donder..hahah

Mee eens heb er ook mijn cdj's gekocht en kwam er eerst ook niet uit, heb er toen gewoon even na toe gebelt en alles via de telefoon geregeld en doordat ze ook nederlands sprekende mensen daar hebben werken maakt het zeer goed te regelen.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Xitrate    posted on 27-08-2008 17:20
Poster: orsonwelsh

Ook mee eens, heb er mn KRK setje besteld en was erg snel geleverd en NL service.
Het is ook de moeite waard om er een keertje langs te gaan in Keulen, het is echt een enorme winkel met een groot assortiment aan PA- en DJ apparatuur (geluid & licht).
Lead    posted on 27-08-2008 18:21
Geen verwijzingen naar webshops op DJR. Gezien er wel zinvolle info gepost hang ik er alleen een slotje aan. Topic starter heeft wel voldoende info zo denk ik.
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

101 Users online: 11 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 21.552
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.994.646