Poster: KesterDJ
Ik ben van mening dat als het DING het liedje maar niet voor jou gelijk zet dat het door de beugel kan...
ps: als je veel draait, versleiten jouw platen dan niet heel snel?
Poster: DJ-Xtremer
Tuurlijk gebeurt dat, dit geld ook voor je naald, hoe meer draai uren hoe sneller hij sleit.
En nog wat anders... Heb je al eens naar de Technics SL-1210M5G's gekeken? Echt ik ben verliefd op die TT's!
Ja hij is slechts 100euro duurder, maar heb horen zeggen dat de pitch van DENON is, en niet de waarde heeft van de 1200mk5... OP feestjes en disco's kom je de m5g's ook nauwelijks tegen hé... Ondanks hun 16% pitch...
Ja ik zou dat ook raar vinden, ik kan maar zeggen wat ze in de winkel zeiden hé...
En een winkelier gaat toch niet een duurder product afbreken Ik weet het niet, miss is er iemand die het duidelijk weet of die pitch echt van Technics is...
Poster: tairip
M5G, die heeft 16% pitch! Is wel makkelijk voor oudere platen.
Ja maar als ik iets koop heb ik graag een standaard, zodat je je niet hoeft aan te passen ergens...
Vandaar de Technics, nu nog die mg5 of mk5... Ik zou het niet weten...
Poster: DJ-Xtremer
Ik moedig je aan om 2 TT's te kopen. Vergeet niet dat een echt goede DJ op gehoor moet kunnen mixen, op het zelfde tempo als op je CDJ's. Het enigste nadeel aan vinyl en TT is de prijs en onderhoud. Bij een CDJ hoef je geen laser te vervangen als je er veel mee scratched en kost een CD met 15 tracks €10,-- en een vinyl van 2 á 3 tracks kost hetzelfde. De feeling is natuurlijk heel anders op een TT, naar mijn mening een prettig gevoel:D! De set 2x CDJ-1000 MK3, 2x Technics SL-1200 MK5 en de DJM-800 is een ultieme DJ droom en geeft je de beste kansen om te oefenen thuis en de draaien buitenshuis! Geld natuurlijk ook voor andere TT-CDJ-DJM combi's. Succes met je aankoop:D!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.