Ik las net in een andere topic dat de huidige firmware versie voor de CDJ-400 versie 1.20 is. Nu heb ik gekeken wat mijn firmware verie is en dat was 1.03.
Toen ben ik naar de site van Pioneer gesurft en heb gekeken wat nieuw was in de firmware. Het enige verschil was dat het dan beter zou werken in samenwerking met de computer. Ik maak echter (nog) geen gebruik van die optie.
Nu is mijn vraag is het toch verstandig om mijn firmware te updaten of kan ik het ook gewoon zo laten?
What do you think about CDJ-400 Firmware Update ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een firmware update wordt niet voor niets uitgegeven. Net als de updates van Windows : je hoeft het niet altijd gelijk te merken als er iets verbeterd wordt. Maar je overall performance zal er nooit op achteruit gaan.
Standaard worden bij het service center bij iedere binnenkomende reparatie de firmware geupdate, indien er een is.
Manufactured zegt niets... wie weet is hij 2 maanden onderweg geweest naar de winkel....
Updates kunnen ook op andere plaatsen worden geladen dan de fabriek
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.