Poster: Antoine88
ik wil ook live gaan.
Maar wat bedoel je met meer zekerheid. Is de besparing van 150euro het waard op de eerste optie te kiezen.?
Poster: GeryDollarkoers scheelt een hoop, en het is geen speciaal type ram, maar een laptopvariant van het gewone ram, je kan dit dus wel bij een pc winkel krijgen. (Mn vader heeft macbook pro, apart geheugen erin)
1) door de gebruiker te vervangen zonder beschadiging van de garantie zijn, het ram geheugen en de harde schijf.
(Ik heb nu in mijn macbook een 320GB schijf zitten)
2) Ram van Apple zelf is duurder als gewoon RAM, in macbooks moet een speciaal - apple - type ram
3) ga voor de 2,4Ghz, programmas zoals traktor, ableton zullen daardoor iets soepeler lopen (zeker in combinatie met 2GB ram)
4) Wat is nou 150 euro als je er 1000 uitgeeft voor een laptop, dan ben je beter deze marginale kost erbij te nemen zodat je ene beter systeem hebt!
5) ga niet naar de mediamarkt of eender welk ander groot magazijn, dit zijn geen apple premium resellers!
Bij apple premium resellers krijg je een veel betere service (met oa eigen hersteldienst, advies, enz..)
Alle Apple prijzen zijn overal altijd gelijk, of je nu online of in de winkel koopt, dus ben je beter af bij een premium reseller!
Poster: Stefjuuh
Dollarkoers scheelt een hoop, en het is geen speciaal type ram, maar een laptopvariant van het gewone ram, je kan dit dus wel bij een pc winkel krijgen. (Mn vader heeft macbook pro, apart geheugen erin)
Poster: Gery
je kan in principe op de site van apple ook zelf onderdelen toevoegen of vervangen...
Mediamarkt koopt waarschijnlijk een hele serie customized macs op om te verkopen, lijkt mij vrij logisch.
Als je soortgelijk toestel daar goedkoper gezien hebt was dat misschien een speciale promotie of opruiming van een reeks ofzo ?
normaal is het zo dat apple producten overal dezelfde prijs hebben...
![]() |
MEDIAMARKT | ||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.