Poster: Adrien1989
Sja, hoe graag wil je een extra deck. Switchen is kut, dan kan je net zo goed beetje sneller werken met 2 decks, dat werkt dan nog fijner:P. Zo heb ik dat eens ervaren tenminste. Ik zou als je daar aan toe bent gewoon een grotere mixer kopen en deze verpatsen. 2e hands djm600 kost maar 450 oid atm, mocht je zo'n Pioneer geilert zijn:P.
Poster: RomanVAls je zeker weet dat je t (voorlopig) bij 2 kanalen gaat houden.. djm.. Wil je toch in de toekomst uitbreiden, kan ik je toch een meerkanaals aanraden!
hmm zoiets vroeg ik me juist ook af .. wat zal ik doe nvoor de pioneer djm 400 gaan of voor de reloop rmx 40 usb gaan..
Poster: Adrien1989
Sja, hoe graag wil je een extra deck. Switchen is kut, dan kan je net zo goed beetje sneller werken met 2 decks, dat werkt dan nog fijner:P. Zo heb ik dat eens ervaren tenminste. Ik zou als je daar aan toe bent gewoon een grotere mixer kopen en deze verpatsen. 2e hands djm600 kost maar 450 oid atm, mocht je zo'n Pioneer geilert zijn:P.
Poster: Dj_Fantasy
Dat zou slimmer zijn geweest, maar je kunt toch ook switchen met je djm 400?
Het is toch logisch als je ooit met meer als twee kanalen gaat spelen dat je beter ineens die mixer koopt. Zo bespaar je een hoop geld uit (en elende met verkoop/aankoop).
Switchen is kut,
Poster: IllusionWil je aub even naar de achterkant van een djm-400 kijken? Je kan weldegelijk switchen tussen line/line(phono, maar die switch zit achterop
Kunt wel switchen, maar dan switch je naar Phono kanaal.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.