Hulp voor mixer.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

lightstar    posted on 17-08-2008 17:38
Beste mede dj's.

Ik heb pas 2 nieuwe pioneer cdj-400tjes gekocht waar ik super blij mee ben.
Nou zit ik met mijn volgende update die ik wil maken.
ik wil graag een nieuwe mixer aanschaffen.
Ik heb zelf nu een behringer djx-700 en daar wil ik zo snel mogelijk van af omdat het gewoon bagger is.

De nieuwe mixer moet dezelfde maten hebben en het zelfde aantal kanalen en het liefste gebalanceerde uitgangen.

Ik wil er ongeveer 400 euro aan uit geven.
Ik weet dat je daarvoor geen pioeer hebt maar dat hoeft van mij ook niet.
Ik wil gewoon een kwalitatief goede mengtafel waar ik gewoon weer een tijdje mee kan doen en lekker mee kan draaien.

Zelf zit ik te denken aan een reloop Rmx-40 DSP.
Lijkt jullie dit wat tussen 2 400tjes of hebben jullie een andere goede aanbeveling?

Alvast bedankt!

What do you think about Hulp voor mixer. ??

Vote :   

freezer    posted on 17-08-2008 19:01
de reloop is een goede keus of voor die prijs een djm500 of ff door sparen voor een djm600
qntr0l    posted on 17-08-2008 19:29
Ik zat zelf ook te denken om de Reloop RMX40 dsp blackfire te halen voor tussen mijn CDJ400's. Zit momenteel met een rmx30 blackfire (wat overigens een fijn dingetje is) en denk dat een RMX40 het super gaat doen tussen mijn CDJ400's Happy, laughing.
Xtremer    posted on 17-08-2008 19:36
Ik heb zelf een RMX-40 DSP Blackfire en moet zeggen dat dit de beste mixer is die ik tot nu toe heb gehad. De faders zijn goed, EQ werkt lekker en hij ziet er top uit. Enkele minpunten zijn de zwakke effectknop en ten 2e de effecten zijn niet super. Ik vind het een prima keuzeWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
qntr0l    posted on 17-08-2008 21:20
Poster: DJ-Xtremer
Ik heb zelf een RMX-40 DSP Blackfire en moet zeggen dat dit de beste mixer is die ik tot nu toe heb gehad. De faders zijn goed, EQ werkt lekker en hij ziet er top uit. Enkele minpunten zijn de zwakke effectknop en ten 2e de effecten zijn niet super. Ik vind het een prima keuzeWinking my eye.

Maar jij moet eens opschieten met die DJM van je dan kan ik die RMX van je overneme Winking my eye
lightstar    posted on 19-08-2008 14:05
Bedankt voor de reacties.
Ik dnek dat ik de reloop wel ga kopen of heel mischien een pioneer 600 als het allemaal mee zit..
Jobe    posted on 19-08-2008 15:10
Ik heb een Reloop RMX-40 USB tussen m'n CDJ's 400 staan en dat bevalt me prima!
Ik vind het een goeie keuze en heb geen spijt van die aankoop.
Dus ik vind het zeker een aanrader!

This is an old Topic

No new postings for 5.995 days.
 Post CommentThat would be 199.8 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

200 Users online: 9 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 11.418
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.707.816