Poster: JasperVC
Koolsound en Behringer zijn niet echt merken die veel kwaliteit leveren... Ik zou toch iets verder kijken
Tweedehands? CDJ200 met djm400 ?
Poster: Dj_Fantasy
Waarom geef je in godsnaam WEERAL vooroordelen?
Waarom zou Behringer geen kwaliteit leveren?
Mijn VMX 1000 van Behringer gaat ondertussen al 4 jaar mee zonder krakende faders or what so ever!
Over de DDM400 Digitale Mixer is niet echt veel over bekent hier op het forum, heb hem alwel bij 1 iemand zien staan. Misschien dat je beter kunt kijken voor een leuk 2 kanaals mixertje, als je er toch maar 2 inputs gaat op aansluiten.
Over de Koolsound CDJ 600, weet ik nagenoeg niets, heb er ook nog nooit over gehoord.
Misschien dat ze best wel kunnen meevallen, maar je kunt het beste doen zoals iedereen doet en deze zelf gaan uitproberen @ een winkel.
Poster: Dj_Fantasy
Waarom geef je in godsnaam WEERAL vooroordelen?
Waarom zou Behringer geen kwaliteit leveren?
Mijn VMX 1000 van Behringer gaat ondertussen al 4 jaar mee zonder krakende faders or what so ever!
Over de DDM400 Digitale Mixer is niet echt veel over bekent hier op het forum, heb hem alwel bij 1 iemand zien staan. Misschien dat je beter kunt kijken voor een leuk 2 kanaals mixertje, als je er toch maar 2 inputs gaat op aansluiten.
Over de Koolsound CDJ 600, weet ik nagenoeg niets, heb er ook nog nooit over gehoord.
Misschien dat ze best wel kunnen meevallen, maar je kunt het beste doen zoals iedereen doet en deze zelf gaan uitproberen @ een winkel.
Poster: diddy
het is gewoon voor bedroom gebruik. De andere set is nu compleet aangesloten op pc voor het producen maar nu wil ik deze nog voor een beetje verder te mixen enz....
De behringer zou ik kiezen: 1. De effecten en ze werken wel goed heb ik al gehoord in de winkel...
2. De midi poorten
En het belangrijkste punt: ALLE ANDERE BEHRINGERS ZIJN ANALOGE MIXERS EN DEZE IS DIGITAAL!!!!De koolsound cdj viel perfect in mijn budget + ze zien er leuk uit.En dan hebben we het nog niet over de usb functie en de mp3 dat erop zit
Poster: diddy
Klopt maar ik wil een 4 kanaals... Omdat het kan zijn dat ik later nog TT's ga bijkopen...