Ik ben trotse eigenaar van Serato. Heb ik onlangs gehoord dat je de timecode cd's kan downloaden op internet. Ik heb er maar deze zijn bijna versleten. Graag een antwoord. MVG,Brecht
What do you think about Serato cds ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb even voor je gegoogled en je kan dus bij VDJ gratis een ''Tijdcode geluid'' downloaden en dat je dan op een cd'tje moet branden. Als dat niet lukt kan je HIER originele serato cd's kopen.
Je kan gewoon even via de nederlandse importeur vandaag de dag! (ja je leest het goed... het wordt geimporteerd naar Nederland)! een dicht bijzijnde dealer opzoeken.
Dealers van UDG/RELOOP kunnen ook deze timecode cd's bestellen. URS BV is de importeur.
Je kan ook gewoon de serato plaat rippen, de simpelste oplossing volgens mij en dan gewoon branden op cd
This is an old Topic
No new postings for 6.024 days. Post CommentThat would be 200.8 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.