ik zou niet de axis pakken omdat het een enkele speler is en als je de axis 9 pakt kost bij new-line 429 euro, je hebt er 2 nodig is 858 euro.
daar kun je een dubbele denon voor kopen de dn-d4000 en daar zit ook alles op wat er op de axis 9 zit alleen is de denon iets betrouwbaarder en iets goedkoper 743 euro
je houd dan nog, uitgaand van 1000 euro 250 euro over voor een mixer..
en dat is niet erg veel voor een mixer (vind ik persoonlijk) daarom zou ik liever een goedkopere dubbele numark kopen bijv. de cdn-35
of ik zou voor de synq gaan
er zit bij de synq wel iets meer op maar daar is de prijs ook wel naar en bij alle bij de cd spelers kun je nog een goede mixer kopen
want de numark =399 euro en hou je 600 euro over mixer eventueel ecler nuo 3
de synq =669 euro en hou je 330 euro over mixer numark dxm-06
(new-line)
en hou je bij allebei nog geld over om kabels te kopen.
weet ook dat er nog veel verschillende andere mixers en cd spelers zijn maar dit is maar even om enige idee te geven wat je kan met het geld dat je betaald voor een cd speler enkel of dubbel, en wat je eventueel over hebt voor een mixer...
want die heb je ook nodig voor te draaien
wat meschien ook wel een leuke combinatie is, is de numark cdn-88= 659 euro en een vestax vmc-004 dan heb je denk ik wel goede spullen alleen ken ik de vestax dus niet echt goed maar vestax is wel kwaliteit