Een naam van een functie op DJM300 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 07-07-2005 23:08
Een vriend heeft mij vertelt dat ik op een functie moet letten als ik een mixer koop. Maar ik neem aan dat die functie een bepaalde naam heeft maar die weet ik dus niet. Het is als volgt. Als je met de koptelefoon luister maar het geluid niet hoord. Ik neem aan dat jullie snappen wat ik bedoel? Maar hoe heet dit?

What do you think about Een naam van een functie op DJM300 ??

Vote :   

Lead    posted on 12-07-2005 10:18

Zucht...

hoeveel verschil ZIE je tussen beide modellen ?? En waar zouden de effecten en sampler KUNNEN zitten Confused Helaas is het zo dat er fouten op de Pioneer pagina staan. Niemand is perfect Winking my eye

Je zou eens bij RB sound of Stock audio kunnen kijken, die zitten beide bij je in de burt en kunnen de advieseren over deze mixer.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 12-07-2005 10:18 (64%)
ccc    posted on 12-07-2005 11:09
Poster: Lead

En waar zouden de effecten en sampler KUNNEN zitten Confused

Ja hallo ik heb totaal geen verstand van mixers! Ik zie 2 schermpjes op die mixer dus misschien dat dat die effecten waren. SORRY hoor.

Ik zoek me het adres en ga eens langs deze winkels.
Bedankt verder voor de informatie.
Jorrit    posted on 12-07-2005 11:32
Als lead iets zegt over een Pioneer product kan je dat gerust als een feit aannemen.
Eerder had Lead al gezegt dat er ook fouten op de website van Pioneer staan, en nou zet je dit weer neer. Terwijl Lead de boel wel duidelijk had gemaakt....

Maar het beste plan is denk ik, het ondervinden Winking my eye
ccc    posted on 12-07-2005 13:49
Poster: Jorrit
 en nou zet je dit weer neer.

wat bedoel je daarmee?
Mod edit by Jorrit on 12-07-2005 18:18 (14%)
[MOD Edit] quote fixed
Lead    posted on 12-07-2005 17:26
Ik denk dat Jorrit je laatste posting bedoeld.

Ik snap het dat je niet alles kunt weten, en voor vragen is juist een forum als deze opgezet. Alleen als er een aantal keer dezelfde vraag wordt gesteld en er komt hetzelfde antwoord is het wederom vragen wat de verschillen zijn een beetje overbodig.

Heb je bijvoorbeeld deze topic hier op de site al gelezen ?

////www.djresource.eu/Topics/story/11/Pioneer-DJM-300/

Als het daar niet duidelijk staat kun je het altijd in het forum opgooien, maar die topic bevat alle info over de DJM-300 die er is.

En voor adressen van de dealers met verstand van zaken : [ Open window ]
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 12-07-2005 18:19
Jep, dat is idd wat ik bedoelde, no offence. Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 7.231 days.
 Post CommentThat would be 241 months
or a whopping 19.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

115 Users online: 15 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 27.063
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.926.525