Ik ben Ronald de Goede, 16 jaar en wonend in Biddinghuizen ( Walibi World, Lowlands, Automaxx ) Ik bezit samen met 2 vrienden een succesvolle Drive In Show en ik draai voornamelijk House en alles wat sneller gaat. Denk hierbij aan: Hardstyle, Hardcore. Als mensen nog DJ's zoeken om te draaien doe ik dit graag. Waar dan ook. Ik ben tegenwoordig druk bezig met het maken van House,Hardstyle & Hardcore mixtapes. Dus als iemand nog DJ's zoekt voor Clubs, Feesten en ander spul. Ik kan altijd komen, vervoer is altijd geregeld en ik maak er zeker een feest van, ongeacht de muzieksoort.
Ronald,
What do you think about Ook nieuw hier : Raintex ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wat betrefd het draaien: We willen allemaal graag in clubs draaien en het zijn voornamelijk dj's die op djresource zitten dus die zullen jou niet zo snel vragen om te draaien!
Welkom! Denk niet dat er veel mensen zijn die je hier gaan huren hoor, we zijn namelijk allemaal DJ hier. Maargoed post eens een booth van je, kunnen we zien wat je in huis hebt! Succes op DJR!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.069 days. Post CommentThat would be 202.3 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...