Reloop RMX-40 USB op PC
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jobe    posted on 01-08-2008 10:59
Ik heb hier een Reloop RMX-40 USB thuisstaan en nou wou ik deze met USB kabels op de computer aansluiten, maar als ik dan een nummer afspeel (Bijvoorbeeld via BPM Studio), dan wordt het geluid heel zachtjes afgespeeld via m'n mengpaneel. De gain moet vol open en nog blijft het geluid heel zacht.

Is er iemand hier die de USB wel werkend heeft gekregen?... Zo ja, dan ben ik heel erg benieuwd hoe die dat heeft gedaanHappy, laughing

What do you think about Reloop RMX-40 USB op PC ??

Vote :   

Roov    posted on 01-08-2008 13:10
Zit er in BPM studio geen volume-knop? Check die dan ff. Of ga naar rechtsonderin in je taakbalk en zet het volume van je PC harder :P
Jobe    posted on 01-08-2008 13:12
Nee, dat is het niet!
Ben nu aan het proberen om hem aan de praat te krijgen op een andere computer, en weer geen reactieWOW
Als ik de USB erin stop geeft hij aan: Onbekend apparaat..., terwijl hij hem automatisch zou moeten herkennen als Geluidskaart
Jammergenoeg zijn er geen drivers beschikbaar anders had ik die geprobeerd
Lead    posted on 01-08-2008 14:20
Probeers eens zonder het toestel aangesloten in je Device Manager het gele uitroeptekentje weg te halen, reboot en vervolgens de mixer weer aansluiten.

Windows zou nu opnieuw het toestel moeten herkennen en de drivers gaan opzoeken. Volgens mij zijn er geen specifieke drivers nodig en gebruikt de RMX standaard windows drivers.
Let the BASS be louder
Jobe    posted on 01-08-2008 14:33
Er staat geen geel uitroeptekentje.
Het wordt weergegeven als USB-Controller en dan als onbekend apparaat.
Als je dan bij de eigenschappen kijkt zijn er geen drivers die erbij horen.

Ik de installatie hiervan al een keer ongedaan gemaakt, en vervolgens opnieuw geprobeerd, maar ik blijf hetzelfde probelem houden Unhappy
zalo    posted on 01-08-2008 14:43
je heb daar inderdaad geen drivers voor nodig, dit toestel is plug and play.

Maar probeer je comp te herstarten met de mixer aangesloten, dat help vaak

This is an old Topic

No new postings for 5.968 days.
 Post CommentThat would be 198.9 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

72 Users online: 11 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 87
Most visitors online this month : 98
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.034.700