Poster: Bootstrap
Ik let wel altijd op of nummers qua toonsoort bij elkaar passen, maar dat doe ik gewoon door te luisteren. Vaak kan ik in mijn hoofd al bedenken of iets goed klinkt bij elkaar. Als ik een track nog niet goed genoeg ken beluister ik hem gewoon snel even, voordat ik hem erin gooi.
Is wel een groot voordeel van digitaal draaien. Ik heb alle tijd om heel veel nummers voor te beluisteren om uit te zoeken wat heel erg lekker bij elkaar klinkt
Poster: ThijsG
ja heb mn computer in de steek gelaten hij zal nu wel klaar zijn en de eerste tracks deden het wel. dus ik denk het wel!
maar ik snap trwns best wat onesixty bedoeld. niet dat ik iets tegen je heb, ik ben zelfs erg blij dat je me helpt, maar ik merk wel dat ik alles echt 'roepend' lees :p. ik ga er gelukkig niet dood aan...,
Poster: OneSixty
en zoals bouncy de vraag al stelde: zijn er mensen die dit live gebruiken?
het lijkt mij echt een sh*it werk, lijkt me meer iets voor iemand die zijn set voorbereid.
track keuze lijkt mij toch op de eerste plaats komen.
maar het zal er?zeer sterk?vanaf hangen waar je draait denk ik.
Poster: MaD
Ik gebruik het zeker Live. Als je Trance draait en lange overgangen wil maken is Mixed in Key wel essentieel aangezien het anders een vals zootje wordt. T is wel wat meer werk maar dat is het wel zeker waard. Als ik meer House draai gebruik ik het ook niet eigenlijk..
Poster: djdolivieira
Veel trance progressive DJ gebruiken het ook. Kijk maar naar de namen. Maar essentieel, Het is voordomt handig met Trance en Progressive Trance. Ik draai House en Techhouse. Niet echt nodig. Vind het ook jammer dat er geen Demo van is voor de gene die het uitwillen proberen.
Poster: djdolivieira
Ja dat is een Illegale versie. Werkt niet. Je hebt internet verbinding nodig en dan gaat het het niet werken. ?
Poster: Bouncy
Ik heb het zonet maar gekocht, ik heb net lopen prutsen met het zoeken van de key op keyboard, maar dat schiet niet op... En als ik zo van iedereen hoor, is het goede software!
Poster: Beatunite
Klopt, dus ik betwijfel of anderen hem op die manier aan de praat hebben gekregen,
Lijkt me vrijwel onmogelijk, tenzij je dus een legale licentiecode hebt.
Tja, als je het echt wilt gaan gebruiken zijn die 43 euries wel te overwegen denk..
Poster: Beatunite
Goed gedaan, laat anders even weten wat je er zelf van vind, is misschien niet geheel onbelangrijk.
Poster: Bouncy
Het werkt best mooi, het indexeren van je muziekcollectie is alleen nogal slopend, het kost vrij veel rekenkracht...
Verder doet het programma wat het moet doen, niet meer en niet minder.
Ik ben nu aan het expirimenteren in ableton enzo, het werkt opzich best wel...
Poster: BeatunitePoster: Bouncy
Het werkt best mooi, het indexeren van je muziekcollectie is alleen nogal slopend, het kost vrij veel rekenkracht...
Verder doet het programma wat het moet doen, niet meer en niet minder.
Ik ben nu aan het expirimenteren in ableton enzo, het werkt opzich best wel...
Oke, dat is mooi om te horen..
Wat voor PC/Notebook gebruik je in combinatie met mixedinkey als ik vragen mag?
Poster: _Ivan_
Ik heb een legaal aangeschafte versie via mixedinkey.com. Werkt erg prettig! En soms is het live wel een handig!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.