Welke koptelefoon aanschaffen ? (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 06-07-2005 19:33
Als ik mij een Dj set ga aanschaffen moet ik natuurlijk ook een koptelefoon hebben. Zijn er grote verschillen in? En welke is mij aan te raden?

What do you think about Welke koptelefoon aanschaffen ? ??

Vote :   

robbert    posted on 19-09-2005 19:35
mmh maastricht is gewoon een lekker stadje, dus nee ik ga niet verhuizen Happy, laughing
Wat ik dus wil zeggen, weet iemand zo'n zaak die wél in de buurt ligt
Gupy    posted on 19-09-2005 19:53
Poster: robbertMaar weet iemand een zaak in nl waar ze echt veel hoofdtelefoons hebben die ik kan uitproberen? Dus niet dat ze in een doosje zitten, maar dat je zo ook echt mag aanraken Winking my eye

In Stein op het industrieterrein Businesspark.
In Geleen op het industrieterrein bij MC Drek.

Zoek hier maar even in het forum, dan kom je de links tegen.
robbert    posted on 19-09-2005 19:56
Ja in stein (rbsound) koop ik al mijn spullen en nee daar hebben ze niet de hoofdtelefoons liggen om uit te proberen.
De zaak in geleen ken ik niet, dus ik zal even gaan zoeken.
Gupy    posted on 19-09-2005 20:07
djdinaio    posted on 06-10-2005 15:37
Mensen,

ik heb een probleem en misschien kunnen jullie mij helpen...
Ik heb een Sony V700 . Maar nu heb ik het welbekende probleem. De schanieren zijn uitgescheurd en de rechterkant doet het niet meer (kan ik niks meer door horen ).
Ik ben eergister bij Sony geweest  en val buiten de garantieperiode, zodat ze niks meer voor me kunnen betekenen.
Die koptelefoon heeft me € 180,- gekost en nu zou ik een nieuwe kunnen krijgen, maar dan zou ik € 87,50 moet bijbetalen. Ik vindt het een grote schande van Sony. Dat ze zelfs het probleem niet oplossen ...

Zijn er hier mensen met hetzelfde probleem of mensen die mij misschien advies zouden kunnen geven wat ik zou kunnen doen!!!

Grretz...

strezz    posted on 06-10-2005 16:08
heb hetzelfde probleem en hetzelfde antwoord alleen heb ik geen voorstel gehad zoals jij.
Het geluid is top de rest niet.
Denk zelf aan een technics of zijn daar ook problemen mee?
ccc    posted on 06-10-2005 16:29
Poster: djdinaio
 Ik vindt het een grote schande van Sony. Dat ze zelfs het probleem niet oplossen ...

Ze zullen je probleem wel kunnen oplossen maar dan moet je ervoor betalen. Maar goed dat lijkt me toch logisch als ie buiten de garantie periode valt.
djdinaio    posted on 06-10-2005 18:34
dat begrijp ik ook nog wel aan de kant van Sony.
Maar qua prijs/kwaliteitverhouding zou zo'n koptelefoon niet kapot mogen gaan na 2 jaar... Of...

djjw    posted on 06-10-2005 18:55
2 jaar ?
mijn hoofd telefoons houden het nooit langer uit als hoog uit 1 jaar..
(kan aan mij liggen hoor)
heb nu stanton bevalt me prima, maar ook al een nieuwe hoofdband op
moeten zetten wegens uit scheuren... kost weer ong. 50 E (alleen de band)
Tekhead    posted on 04-11-2005 15:17
Poster: tairip
Ja en tiesto draait met een van de goedkoopste stantons :S

Das dus nie echt een reden!

Tiesto kan niet draaien, maak dus niet uit wat hij op zijn hoofd heeft, en... tiesto wordt gesponserd door stanton
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bastian    posted on 04-11-2005 15:31
Poster: Tekhead

Tiesto kan niet draaien, maak dus niet uit wat hij op zijn hoofd heeft, en... tiesto wordt gesponserd door stanton

waarom was hij dan nr.1 dj van de wereld
Tekhead    posted on 04-11-2005 22:43
Poster: Bastian
Poster: Tekhead

waarom was hij dan nr.1 dj van de wereld

wat wil dat zeggen ? wie heeft hem verkozen ? 10 tot 16 jarige die de moeite hebben gedaan een poll in te vullen.Wie bepaald de criteria waaraan een goede dj moet voldoen ? In zijn geval dansende tieners die de platen, die onder Tiesto zijn naam worden uitgebracht, goed vinden. Vraag aan gelijk welke dj wat zei ervan vinden van die titel, je zal alleen lachende gezichten zien, Tiesto is enkel een gezicht, Cor Fijneman id de artist in Tiesto.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bastian    posted on 04-11-2005 23:04
dan heeft ie nog veel bereikt als een dj die niet kan draaien:p

This is an old Topic

No new postings for 7.045 days.
 Post CommentThat would be 234.8 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

205 Users online: 11 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 34.742
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.901.764

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use