Zelf CDJ1000 stand maken, hulp gevraagd (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dubbelyou    posted on 30-07-2008 12:30
Beste luitjes!

Ik ga zelf een CDJ1000 stand maken, omdat ik het spul van spacetek en sefour gewoon belachelijk duur vind voor het stukje alu wat je terug krijgt.

Kortom ik ga zelf wat fabriceren. Nu heb ik een tekening gemaakt, en wil kijken of de stand die ik in gedachten heb wel gaat passen aangezien mijn meubel tegen de muur staat.

Nu wil ik graag weten hoe diep de stand gaat worden. De plaat zelf is 38.5cm en staat onder een hoek van 45 graden. Helaas is natuur/scheikunde te lang geleden Unhappy

graag jullie hulp. Bvd!

Zie tekening:

Mod edit by Lead on 30-07-2008 14:25 (1%)

What do you think about Zelf CDJ1000 stand maken, hulp gevraagd ??

Vote :   

Dubbelyou    posted on 01-08-2008 08:51
Tv stands zijn te ver van de muur af, en vind ik niet praktisch helaas.
Ik ben al bekend met tv-stand want me notebook voor opname ligt erop :D

Verder komt er geen plaantje onder. Er zit op de gamma tafelpoten standaard een stukje staal met 4 schroefgaten. Kortom die gaat muurvast op de booth.

Als iemand anders leuke optie's heeft voor een stand hoor ik het graag.
borisdekloris2    posted on 01-08-2008 09:07
Kijk maar even naar mijn booth heb bijna dezelde stand als jij nu aam het bouwen bent.

Als verschil heb ik de voet van staal laten maken , en daarop schuin een plankje van 22mm mdf.

Heb aan de voorkant traanplaat zitten zodat de cdj niet naar voren kukelt.

Succes

Boris ...
stefklep    posted on 01-08-2008 10:30
quote:
Poster: borisdekloris2
Kijk maar even naar mijn booth heb bijna dezelde stand als jij nu aam het bouwen bent.

Als verschil heb ik de voet van staal laten maken , en daarop schuin een plankje van 22mm mdf.

Heb aan de voorkant traanplaat zitten zodat de cdj niet naar voren kukelt.

Succes

Boris ...
?

Ik heb hier ook wel oren naar, kun je mischien aangeven waar je dit heb laten maken ? Want om nou 50 euro uit te geven voor zo iets simpels.
Dubbelyou    posted on 01-08-2008 11:03
Een klein latje aan de voorzijde van de plaat zal het naar vorenschuiven ook oplossen Happy, laughing
Je kan ook 4 parker koppen laten zitten waarin de poten van de CDJ vallen, dan kan hij helemaal niet verschoven worden.

Ik ga even bij je spieken boris

edit:

Ik heb gekeken en inderdaad vrij hetzelfde. Ik ga toch hout gebruiken omdat ik het sneller kan bewerken. Ik zit nu wel te twijfelen om 1 stand te maken waarbij beide cdj's op kunnen en boven de mixer hanger. (dus geen afzonderlijke stands).

Heb ik 1 plaat van mdf nodig van 33cm bij 64cm. 2 Tafelpoten. Wat houtlijm, goede schroeven en een blikje zwarte verf. En done Happy, laughing
User edit by Dubbelyou on 01-08-2008 @ 11:09:01 (100%)
borisdekloris2    posted on 01-08-2008 11:40
Ik heb hier ook wel oren naar, kun je mischien aangeven waar je dit heb laten maken ? Want om nou 50 euro uit te geven voor zo iets simpels.

Heb dit bij een staalbedrijf laten maken. 2 x een plaatje van 15 bij 15 cm. met daar een koker tussen van 5 bij 5 cm. bovenkant van de koker 4 cm schuin afgezaagd. En dit dan natuurlijk 2 x !!

Boris...
User edit by borisdekloris2 on 01-08-2008 @ 11:41:14 (7%)
borisdekloris2    posted on 01-08-2008 11:41
Poster: borisdekloris2

Heb dit bij een staalbedrijf laten maken. 2 x een plaatje van 15 bij 15 cm. met daar een koker tussen van 5 bij 5 cm. bovenkant van de koker 4 cm schuin afgezaagd. En dit dan natuurlijk 2 x !!

Boris...

borisdekloris2    posted on 01-08-2008 11:42
Sorry , schoot uit !!!

This is an old Topic

No new postings for 5.915 days.
 Post CommentThat would be 197.2 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

92 Users online: 13 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 13.201
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.973.431