Een hele goede-dag/middag/avond/nacht,
Ik heb een vraag waar jullie voorkeur naar uit gaat, ik heb net nieuwe headphone maar misschien kan ik hier meer te weten komen en kan ik 1 van deze 2 later nog eens kopen.
De
Technics RP-DH1200Hier wanneer die gedragen wordt(door Dione & Endymion):

Specificaties:
Deze hoofdtelefoon is speciaal ontworpen voor de veeleisende DJ en maakt deel uit van het Technics Digital1200 assortiment. Dankzij de 50mm grote drive units kan de hoofdtelefoon overweg met een hoog ingangsvermogen van 3,500mW. De RP-DH1200 is bovendien uitgerust met een aantal zeer specifieke DJ functies en eigenschappen. Zo zijn de beide oorschelpen draai- en kantelbaar en is het 3 meter lange krulsnoer afkoppelbaar.
- 50mm drivers
- 3,500mW maximale belastbaarheid
- 5Hz-30kHz frequentiebereik
- Gevoeligheid 106 (dB/mW)
- 3 meter snoerlengte
- 6,3mm gold-plated plug
De
Technics RP-DJ1210Hier wanneer die gedragen wordt(door Tomcat & Rudeboy):

Hier zie je de manier hoe die gedragen wordt door Tomcat je ziet dat niet vaak, lijkt me best relaxed draaien.

Hier zie je de manier hoe die gedragen wordt door Rudeboy je ziet dit wel vaker, je kan hem dus WEL in je nek/op je schouder laten rusten wat veel mensen zeggen dat die dat niet kan!!
Specificaties:
- Handig krulsnoer
- Exclusief voor DJ monitoring
- Free-style monitoring met swing-arm systeem
- Omklapbare oorschelpen voor één-cup monitoring
- Spatwaterdicht voor live activiteiten
- Handig opvouwbaar ontwerp met draagzak
- Comfortabele hoofdbeugel
- C.C.A.W. spreekspoel
- Maximale belastbaarheid 1.500mW
- 24K gold-plated stereo plug
- Frequentiebereik 8Hz-30kHz
Mijn mening:
-Ik vind de RP-DH1200 er veel mooier uitzien, alleen lijken mij de oorschelpen vrij groot.
-De RP-DJ1210 kan je op 3 manier gebruiken: op de manier van Tomcat, Rudeboy of gwoon rechtop net als bij de RP-DH1200.
-Ook vind ik het lijken dat de RP-DJ1210 kleinere oorschelpen heeft voor mij wel een pré omdat ik niet van die grote oren heb maar ook niet extreem klein, gewoon normaal dus :P
-Zelf heb ik nog geen ervaring met deze headphones!!!Vragen:Welke zou jij kiezen?
Mensen die er ervaring mee hebben zouden die wat - en + punten willen geven?
Welke zou jij mij aanraden? (check Mijn mening hierboven)