Deze hoofdtelefoon is speciaal ontworpen voor de veeleisende DJ en maakt deel uit van het Technics Digital1200 assortiment. Dankzij de 50mm grote drive units kan de hoofdtelefoon overweg met een hoog ingangsvermogen van 3,500mW. De RP-DH1200 is bovendien uitgerust met een aantal zeer specifieke DJ functies en eigenschappen. Zo zijn de beide oorschelpen draai- en kantelbaar en is het 3 meter lange krulsnoer afkoppelbaar.
Poster: Convert
Thanx Xtremer, ik ga er zeker maar keer langs, de Media Markt is namelijk in Groningen TownJe kan ze vast wel testen
haha woon jij in groningen tairip want ik ben er namelijk neit bekend en tis maar half uurtje rijden
Maar zou die 9mm veel schelen? Ik draai hardstyle en hardcore en ik zie bijna alle hardcore dj's de RP-DJ1200 dragen dus de versie voor 1210 maar volgens mij zit daar niet zoveel verschil in.
Poster: soundcollector
Das eigenlijk zever, dat die harder ofzo gaat, het zijn gewoon knak dezelfde, op maximum geluidsdruk gebruik je die koptelefoon ook helemaal nie, anders dan ben je echt doof
de grijze heeft gewoon een krulsnoer
Thanx, goed dat ik nog niet naar media markt ben gweest ga es ff kijken op de site en wellicht kom ik langs wanneer de de monitors binnen zijn
Poster: erikselhorst
Ik heb zelf de 1210 en ben er erg tevreden mee. Het verhaal van clippen gaat pas op wanneer je hem echt extreem hard hebt staan (en op zoek bent naar een gehoorbeschadiging). De schelpen kun je op slot zetten, zodat je hem gewoon op je schouder kunt laten rusten. Hij is dus multifunctioneel
Het verschil tussen de 1200 en de 1210 zit hem in het draad en het feit dat de 1210 spatwaterdicht schijnt te zijn (ik heb het nooit geprobeert, maar 't schijnt...)
Je headphone op de kop dragen, zoals Tomcat doet, lijkt mij niet echt een optie aangezien je niet altijd je headphone op hebt en het erg lastig is om hem - zoals Tomcat hem draagt - af te zetten. Het voordeel van de oorschelpen op slot kunnen zetten en los te houden is dat je niet je hele headphone af hoeft te zetten. Het zorgt dus voor minder belasting op het hele frame, want je draait alleen je linker of rechter schelp naar achter.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.