Poster: JasperVC
Behringer staat niet bekend als 'stabiel' merk... Faders die kraken en snel verslijten komt veel voor een een review van een gebruiker Wat wil je voor 350,-
Weinig geld, weinig kwaliteit, VEEL knopjes (waarbij sommige totaal nutteloos zijn waarschijnlijk )
Poster: JasperVC
Behringer staat niet bekend als 'stabiel' merk... Faders die kraken en snel verslijten komt veel voor een een review van een gebruiker Wat wil je voor 350,-
Weinig geld, weinig kwaliteit, VEEL knopjes (waarbij sommige totaal nutteloos zijn waarschijnlijk )
Poster: soundcollector
je zegt, leg de djm 800 er maar eens langs:
Deze mixers kan je totaaaaaal nie vergelijken (helemaal niet uit het zelfde prijsklassesegment). Het is gewoon zo: JE BETAALT VOOR WAT JE KRIJGT, en zo zal het gewoon altijd blijven...
Zoals er nog is gezegd: ik denk dat behringer van zijn slechtere reputatie af wil (door de djx), kdenk dat de ddm wle een aardig mixertje is...
mss veel knoppe, ma als je er een paar uurkes mee werkt weet je perfect waarom ze dienen wrs
Poster: DJ-Xtremer
HP ingang (echt heel vervelend).
Poster: soundcollector
Het is gewoon zo: JE BETAALT VOOR WAT JE KRIJGT, en zo zal het gewoon altijd blijven...
Poster: Phenix
Ik denk dat je het hier een beetje mis hebt, want de reloop mixers zijn ook rond deze prijs en die hebben zich ook al aardig bewezen.
Je zou wel een punt hebben met dat de mixer heel veel knoppen heetft, hierdoor oogt het nogal rommelig. Maar ik denk dat ik wel een keertje zou willen testen, om te kijken hoe het met de geluidskwaliteit zit :P
Poster: Beatunite
Even dit topic geopend omdat ik het onzin vond om een nieuw topic te openen,
Ik heb sinds een aantal dagen mijn DDM4000, maar bestaat er een mogelijkheid om hem te resetten? dit i.v.m. met wat instellingen die je kan opslaan,etc. en ik het liefst er weer gewoon uit wil hebben naar standaard waardes.
Greetz,
Beatunite
Poster: DJMartijnn
Handleiding?
Poster: kobalt
Behringer is niet per definitie slecht hoor (in tegenstelling tot wat velen denken).? Ik heb mij acht jaar geleden een DX1000 gekocht en hij werkt nog prima (wordt elke dag gebruikt), dus geen krakende faders en zo (en hij heeft toch al heel wat meegemaakt).? Ik denk dat het mindere model, de DJX700, (en misschien nog enkele andere modellen) hun reputatie onder dj's toch flink omlaag heeft gehaald.? Maar in de studio zie je toch erg vaak enkele behringer toestellen staan (bij mij ook).? Natuurlijk is de prijs niet zo hoog en dan kan je ook niet het beste van het beste verwachten, maar voor beginners zijn ze in de regel toch goed genoeg vind ik.
Poster: djdolivieira
DX1000 was ook een van de betere Berhingers.Tegen de topic starter wil ik zeggen kijk ff naar de Reloops. Zijn iets duurder maar de kwaliteit is veel beter dan de DJX en DDM serie van berhinger.
?
Poster: viva_la_bram
kijk hier maar eens: http://www.retrevo.com/support/Behringer-DDM4000-manual/id/23281dj494/t/2/
en dan factory defaults.
had het hierboven al gepost
Poster: tek-zotic
DIT IS EEN TOPIC VAN BIJNA 2 JAAR WAAR IEMAND IETS OVER DE MIXER IN VROEG NU
even wat verder lezen voor je post