momenteel zit mijn mixer + cd speler (JCB NSA 2008 + koolsound CDS-388) in een flightcase.
zoals deze hierboven. maar wil binnenkort een cdj 400 of iets dergelijks aankopen. dan is er alleen 1 probleem en dat is het hoogtverschil tussen die cdj en die hele flightcase. en weet niet of dit wel zo handig draait.. mijn vraag is dus, zou ik die flightcase eraf halen, of moet ik hem erop laten zitten omdat dat hoogteverschil juist fijn is..
Greetz
What do you think about Flightcase erop of eraf ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet niet of je 2 van die cd koffers van de gamma heb maar daar zou je wel je cdj's op kunnen zette.
Wat je ook zou kunnen doen is 2 verhogingen maken van bv hout en dat zwart spuiten. Ga je de cdj's ook in flightcase's doen?
in eerste instantie ga ik de cdj's niet in flightcase doen, tenzij dat wle een erg goede oplossing is. heb net nagemeten dat er ongeveer een hoogte verschil zal zijn van 14 cm, zonder iets onder de cdj's...
Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet helemaal, je hebt namelijk 2 opties: 1. alles uit de flightcase halen wat moeite kost en je krijgt er minder geld voor als je het nog eenswil verkopen. 2. je legt gewoon iets onder de cdj-400's.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.012 days. Post CommentThat would be 200.4 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...