Is het handig om een dj set in delen te kopen [ heb geen geduld.. ] want ik wil uitkomen op 2x Cdj800 en dan nog een redelijke mixer erbij. Later misschien nog uitbreiden maar eerst dit. Ik kan niet wachten dus dacht ik om eerst 1 Cdj 800 te kopen met 1 speaker. Daarna Headphone met waarschijnlijk de Denon X100 mixer en totslot nog een Cdj800 met nog 1 Speaker.
DOM/SLIM
2 klinkt verlijdelijk ik heb een mooie Sony Cd/radio speler van 1 jaar met 2 boxjes en nog een logitech set op mijn computer met versterker ik zou het opzig wel redden als ik 1cdj 800 + denon X120 ofzow koop maar deze set: 2x Dns-1200 en x120 in flight bag is ook wel mooi.
Poster:Die denonset is echt prima, heel fijn setje om mee te beginnen en kan je ook wel ff mee vooruit.
Groetjes Adriën
Poster: WopWopWop2 klinkt verlijdelijk ik heb een mooie Sony Cd/radio speler van 1 jaar met 2 boxjes en nog een logitech set op mijn computer met versterker ik zou het opzig wel redden als ik 1cdj 800 + denon X120 ofzow koop maar deze set: 2x Dns-1200 en x120 in flight bag is ook wel mooi.