Yo peeps ik heb pas 2 dagen zon 3.5 jacket ding gehaald en in me reloop rmx 40 dsp geplugged. En na 2 nachten is de kop van me 3.5 jacket afgebroken in de input van me mixer . Ik heb me mixer opgemaakt , en het printplaatje van me headset input eruit gehaald en geprobeerd hem deruit te halen maar hij blijft der nog steeds in zitten. Tis puur het uiteinde van me jacket dat ijzere kopje wat der nog in zit. Als goed is kan ik dit in de stad bij stuut en bruin gewoon zon verniewde printplaatje met die input halen. Maar zijn der nog andere diy oplossingen
What do you think about headset input afgebroken jacket ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
mmm nee denk niet dat dat gaat werken haha :p maar als goed is moeten ze dat plaatje met die plug wel bij stuut en bruin hebben dus. Of ze halen het daar uit
No new postings for 5.546 days. Post CommentThat would be 184.9 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.