Poster: Bartjens
Voor de K-115 is de DAP PALLADIUM P-1600 Vintage perfect. Sluit mooi bij elkaar aan .
Subje kun je het beste aansturen met DAP PALLADIUM P-500 of een P-700.
Zo heb je een leuk setje om mee te beginnen
Is idd handig om te doen. Niet zo snel over nagedacht :P
Actief is zeer makkelijk ja, maar of dit nou de toekomst is.....
Ik denk dat bij de grotere opstellingen niet snel voor actief zal worden gekozen. Waneer er een actieve speaker kapot gaat kun je er niks meer mee, wanneer er alleen een speaker of versterker kapot gaat kan deze zo worden vervangen.
Poster: Lightzone
haar hou er wel rekening mee dat die subjes maar heel zwak zijn..
250 watt rms als ik zo kijk, en je tops zijn al 400 watt rms
normaal zet je ongeveer het dubbele wattage van je tops aan subs neer , tis maar dat je het weet.
Poster: Lightzone
normaal zet je ongeveer het dubbele wattage van je tops aan subs neer , tis maar dat je het weet.
Overigens zeg jij dat m'n K112 topje niet past op m'n ax15b sub?
Dat beweer jij hé, want mijn topje is maar 225watt rms, terwijl m'n sub slechts 300w rms is..
én toch houdt mijn topje de sub perfect bij.. toch wel raar hé?
maargoed..
Thom, als ik in jou schoenen zou staan, zou ik de MC-reeks van DAP lekker links laten liggen, en doorlopen naar de X-reeks of de AX-reeks van DAP. Neem bijvoorbeeld de X-15b, een prima sub voor 't geld. Ga je véél meer plezier aan beleven. Een tweede mogelijkheid is een tweedehandse AX-15b, als je het verschil tussen de X-15b en de AX-15b wilt weten, wijs ik je naar de zoekmachine. Ik heb dat ooit al is in een topic uitgelegt, veel succes met je keuze!
Maar de ts vroeg om een goede versterker bij deze speakers en die heeft hij gekregen.
Poster: Bartjens
Ik vind het een beetje een kinderachtige post hierboven, je kleineert lightzone een beetje zo. Denk niet dat dit de bedoeling is op een forum als dit. Je probeert elkaar te helpen en niet voor lul te zetten. Als iemand een antwoord geeft waar jij het niet mee eens bent kun je dit ook op een normale manier vertellen.