Ik heb een CDN35 gekocht van Numark en die op mijn Denon DN-X300 aangesloten.
Alles werkt, behalve de faderstart... Ik gebruik een stereo mini jack kabel daarvoor, dat klopt toch? Volgens Numark zou het moeten werken...
Help? Enig idee?
User edit by MadSteven on 01-07-2005 @ 21:30:16 (3%)
What do you think about fader start werkt niet op CDN35 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou, bij een Numark Axis 9 werkte het wel gewoon met cue-en, dus ik snap dit niet.
Heb nu mono-jacks ipv stereojacks en een medewerker van Conijn dacht dat daarmee het probleem wel verholpen zou kunnen zijn.
Niet dus.
En het probleem is dat mijn cd-speler uit Rotterdam komt en mijn mengpaneel uit Eindhoven. Een van beide is dus niet in orde?
Dit vind ik dus helemaal niet leuk. Is het dan zo lastig om een faderstart protocol te maken die standaard is in de wereld?
En waarom werkt mijn start soms wel en soms niet?
Een aanwijzing: als ik mijn mengpaneel uitzet, begint cd nr.2 te spelen als fader-start aan is. Hoe kan dat?
This is an old Topic
No new postings for 7.059 days. Post CommentThat would be 235.3 months or a whopping 19.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.