Poster: Adrien1989
Tussen de masteruitgang van je mixer en je versterker in Masteruitgang in de input van je effectenbak en de uitput ervan naar de versterker.
ligt aan de aansluitingen van je mixer en effecten box, meestal is dat idd tulp of jack
Poster: Bartjens
XTC heeft een tulp en XLR uitgang als master als ik me niet vergis. (master 1 en 2)
Je kunt dus kiezen welke uitgang je pakt.
Het makkelijkst is denk ik de tulp naar de effectbox doen en dan naar je versterker aangezien je dan geen verloopje van xlr naar tulp en dan weer van tulp naar xlr (naar je versterker) hoeft te halen. snappie :P ?
Ligt trouwens ook weer aan je aanlsuiting die je versterker heeft, ik ben uitgegaan van xlr.
Poster: ConvertJa maar als je met active luidsprekers draait heb je geen versterker dus kan je, je efx niet tussen mixer en versterker knallen, ik denk dat je dan gwoon send en return moet hebben wil je effecten gebruiken
Waar haal je dat vandaan? Of je nou je tulp vanuit je mixer naar je boxen/versterker doet, of vanuit je efx?
thanks peeps.
ik lees (hier en op andere sites) afwisselend positieve en negatieve ervaringen over beide merken
nu maar eens een site zoeken waar er nog leuke 2de handse behringer/alesis te vinden zijn.