Je hebt vinyl, en je hebt een dubbelaar.. Waarom niet 2 tabletops?
Het ligt er maar net aan waar je het meeste mee draait, als je veel cd's draait, en een snelle draaistijl hebt, zou ik voor cdj's gaan kijken. (weet niet hoe snel de RMP inlaad..)
Ik heb nu 1 tabletop staan, en ik vind het veel lekkerder werken! Ik zou geen dubbelaar meer willen als primaire bronnen, al moet ik wel zeggen dat mijne wel heel goedkoop was..
Poster: StefjuuhJe hebt vinyl, en je hebt een dubbelaar.. Waarom niet 2 tabletops?
Het ligt er maar net aan waar je het meeste mee draait, als je veel cd's draait, en een snelle draaistijl hebt, zou ik voor cdj's gaan kijken. (weet niet hoe snel de RMP inlaad..)
Ik heb nu 1 tabletop staan, en ik vind het veel lekkerder werken! Ik zou geen dubbelaar meer willen als primaire bronnen, al moet ik wel zeggen dat mijne wel heel goedkoop was..
Als ik op verplaatsing ga kom ik vaker een dubbele Denon tegen dan een CDJ. Meestal kom ik zelfs 2 DN-D4500 spelers tegen en een Rodec. Nog een andere optie is misschien om de RMP-2 weg te doen voor nog een Denon DN-D4500.
Langs de andere kant laadt een RMP-2 wel sneller zoals reeds gezegd, ook doorheen een nummer zoeken gaat veel vlugger met de Reloop dan met de Denon. Maar voor twee stuks heb ik eigenlijk geen plaats meer... Ik zat dan ook te denken aan 2 CDJ-200, CDJ-400 of 2 DNS-1200 spelers omdat die een stuk minder breed zijn en dat wel past.
Jammer dat ik geen plaats meer heb, en ik heb ook al gehoord dat de RMP-2 op een steun (onder een hoek van bijvoorbeeld 15° soms wel eens slecht durft beginnen te werken.
Even zitten nadenken en ook het ene en het andere opgezocht. Ik zou beter gewoon sparen voor 2 CDJ-800mkII of 2 CDJ-1000mkIII spelers. Beter direct the real stuff halen (om het zo te zeggen) in plaats van alle tussenoplossingen als een CDJ-200, CDJ-400, RMP-2, ... Want na verloop van tijd kom je toch daarbij uit
Het enige nadeel is om alles hier op dat meubel te gaan krijgen...
ik denk, dat je ze het beste op de bovenste plank kunt zetten, efx in het midden cdj´s ernaast
Poster: BoydGriftik denk, dat je ze het beste op de bovenste plank kunt zetten, efx in het midden cdj´s ernaast
Poster: skyline643
Ik heb al een oplossing gevonden. Dezelfde steun namaken (maar dan 2 keer) die A-flex in zijn booth gebruikt voor zijn CDJ-200, en dan de laptop of de efx ertussen. Maar ofwel de laptop ofwel de EFX ga ik elders moeten kwijtraken, want samen kunnen ze er niet tussen...
Heb je die cdj800mk2's wel is geprobeert dan?
ik vind de rmp2 zelf fijner draaien, en voor thuis maakt het niet veel uit.