ik heb een vraagje....ik wil mijn mixer aansluiten om de pc om mixes op te kunnen nemen. Mijn mixer heeft geen usb uitgang, maar gewoon rood en witte tulp-plug. Mijn vraag is hoe ik het moet aansluiten op de pc......moet dat met een usb uitgang of kan het ook met een stereo-plug
en welk programma kan ik het beste hiervoor gebruiken? het hoeft geen ingewikkeld programma te zijn, als ik er maar een mix mee kan maken en als een bestandje kan opslaan.
groeten
What do you think about Welke kabel ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Search niet gebruikt? Heeft hier al vele malen gestaan. http://www.aboutdj.nl/tutorials/pc-digitaal/4-pc-en-digitaal/10-je-eigen-mix-opnemen-op-de-pc.html
Simpel, gwoon 2 tulp naar 3,5mm jack, de 2 tulp(rood wit) in de record/booth uitgang en de 3,5mm jack in de microfoon ingang van je pc Dan audacity downloaden en opnemen maar
Foto kabel:
En dan bijv. 1tje van 5meter licht eraan hoever je pc/laptop van je mixer staat
Als je met mic-in opneemt moet je er voor zorgen dat je niet te veel uitstuurt via je mixer,, als je dat wel doet klinkt je mix overstuurt. Je kan dat zien aan de VU meter in de opneemsoftware, en horen als je het terug luistert,, Probeer hem daarom altijd in je line-in te steken (als je die heb dan).
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.