Zou dit een goede keuze zijn? Of kan ik beter een Pioneer HDJ-1000 kopen, of een goedkopere headphone.
Alvast bedankt voor jullie tips!
What do you think about Xone XD-53 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je er het geld voor hebt zijn er gewoon geen concurrenten voor de Senheiser HD-25, tenzij je een echte bling bling koptelefoon wilt of dat je de (heel erg weinig voorkomende ) smaak hebt dat je em egt niet lekker vind zitten!
De Sennheier HD 25 is inderdaad een erg goede headphone. Heb hem ook genomen, omdat ik kleine oorschelpen moet. Hij zit heel lekker, niet te strak, maar ook niet te los en het geluid... vind ik SUPER. Echt Sennheiser.
Het is natuurlijk ook persoonlijke smaak wat er mee speeld, en de een vind een sony beter geluid hebben en de ander weer een Pioneer.... Test ze desnoods eens uit in een winkel, of bij iemand die je kent.
Poster: JollyJunkie Als je er het geld voor hebt zijn er gewoon geen concurrenten voor de Senheiser HD-25, tenzij je een echte bling bling koptelefoon wilt of dat je de (heel erg weinig voorkomende ) smaak hebt dat je em egt niet lekker vind zitten!
No new postings for 6.130 days. Post CommentThat would be 204.3 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.