YES, IT'S THE ORTOFON CONCORDE DIGITRACK!!
Deze is er al een tijdje, maar zag nog geen topic over dit product.
Aangezien ik een deze post las:
Poster: skyline643
Timecode is natuurlijk weer een ander verhaal, het is slechts die plaat die je gebruikt, een hele avond lang, en iedere dag opnieuw, dan zou ik inderdaad kijken voor een naald die zo weinig mogelijk je vinyl naar de haaien helpt, maar hoe dan ook, slijtage zul je altijd hebben.Daarom heeft Ortofon dus een concorde op de markt gebracht die je timecode platen minder snel laat slijten, omdat je die dus altijd gebruikt wanneer je aan het draaien bent.

Info N*w-L*ne vertaalt naar NL:
De nieuwste patroon van Ortofon, DigiTrack antwoordt aan de volgende generatie van draaischijf DJs die uitgebreid gebruik van timecoded vinyltoepassingen, zoals Serato en FinalScratch maken. DigiTrack' s het lage slijtageontwerp en de gemaakte weergavekarakteristiekverhoging de levensduur van timecoded vinylverslagen, en verstrekken de correcte reproductie van uitstekende kwaliteit voor eveneens het spelen van conventionele vinylverslagen.
* Weergavekarakteristiek: 20 tot 20.000 Herz
* Output: 8mV
* Nominale kanaalafstand: 22dB
* Gewicht: 18.5g
* Het volgen kracht: 2 tot 4 gram
* Het uiteinde van de naald: Spherical
Dus wil je dat je timecode platen langer mee gaan, zou ik 2 van deze €109,- incl btw per stuk concorde's kopen

Any Questions ?