Cd-spelers kopen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JeroenB    posted on 11-07-2008 14:08
Hallo,
Ik ben hier net nieuw
En ik wou vragen welke cd-spelers jullie zouden kopen voor rond de 550 euro
Het mag ook op marktplaats worden gekocht. Ik zit te denken aan de denon dns - 3000
Welke zouden jullie kopen?Cry
Gr

What do you think about Cd-spelers kopen ??

Vote :   

justjustin    posted on 11-07-2008 14:12
lekker cdj-800 2e hands....

Volgende x ff search gebruiken maar je bent nieuwWinking my eye zijn genoef fora over
Glorious-D    posted on 11-07-2008 14:12
misschien 2de hands  2x pioneer cdj 200 ?
Nandi    posted on 11-07-2008 18:20
550 voor beiden of voor 1tje ?  Weer iemand uit soest zie ik Happy, laughing welkom
Boyd    posted on 11-07-2008 18:49
ooow, hoi jeroen alles chill Winking my eye

hmm idd wat bedoel je, 500 vor een of 2?

voor 2 is het een beetje weinig, voor 1 zou ik cker rmp-2's kopen!
Bambilaner    posted on 11-07-2008 19:00
Poster: BoydGrift
ooow, hoi jeroen alles chill Winking my eye

hmm idd wat bedoel je, 500 vor een of 2?

voor 2 is het een beetje weinig, voor 1 zou ik cker rmp-2's kopen!

Of als je wat minder wil uitgeven RMP-1's (hangt er natuurlijk van af wat je bedoelingen zijn
www.facebook.com/vinniebegooddj
Phenix    posted on 11-07-2008 19:02
mss is de Denon DN-S1200 nog een optie deze kost ongeveer €469 per stuk en dan kan je ook lekker van een geheugen stikkie afspelen en software als Traktor Scratch* gebruiken. 

* Een programma om te dj'en met de computer i.c.m. een stukje hardware, zoals de dn-s1200. Handig voor als je veel muziek op je comp. hebt staan en geen zin hebt om cd-tjes te branden.
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 11-07-2008 @ 19:03:11 (7%)
D-Nasty    posted on 11-07-2008 19:15
kzou bij de denon blijve , mooi materiaal , en betrouwaar
velen zullen mij tegenspreken omdat ze voorstander zijn van pioneer ...
Boyd    posted on 11-07-2008 19:26
denon zit volgepropt met knoppie's en daar wordt ik niet vrolijk van!
Stefjuuh    posted on 11-07-2008 23:28

Als je er 1 wilt, 10 euro erbij leggen, en dan (via een kortingscode, pm ff fsow) een cdj-400 kopen! Je hebt er dan 1.. Dn-s1200 (denon) vind ik de jog heeeel erg licht...

Reloop rmp's, geen ervaring mee, maar er zijn genoeg mensen positief over. Kijk ook naar de numark axis 4/9Winking my eye

bambamstudio    posted on 12-07-2008 09:29
Ik heb sinds kort de Reloop RMP2 en ben zeer tevreden!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
justjustin    posted on 12-07-2008 10:09
Poster: bambamstudio
Ik heb sinds kort de Reloop RMP2 en ben zeer tevreden!

Ik dacht dat jij een kleine deal had met stanton....maar dat zal dan wel met reloop geweest zijnWinking my eye
dj-ync    posted on 12-07-2008 10:50
Poster: BoydGrift
denon zit volgepropt met knoppie's en daar wordt ik niet vrolijk van!

zo idd denon is leuk als je wil gaan beginnen met dj´en kan je alles lekker uit vogelen..
Op me werk kom ik er soms zelf niet eens meer uit, teveel knopjes hou het gewoon makkelijk ( mijn mening ) Winking my eye
justjustin    posted on 12-07-2008 11:20
Poster: dj-ync

zo idd denon is leuk als je wil gaan beginnen met dj´en kan je alles lekker uit vogelen..
Op me werk kom ik er soms zelf niet eens meer uit, teveel knopjes hou het gewoon makkelijk ( mijn mening ) Winking my eye

Leuk werk heb je trouwens Winking my eye
Adrien1989    posted on 14-07-2008 00:37
Grappig dat jullie allemaal met een prijs voor 1 speler komen, volgens mij wil de TS 2 spelers kopen voor dat geld Winking my eye.

voor 550 kan je gemakkelijk een setje dns1000 kopen, prima spelers met helehoop functies, goede kwaliteit enzo, kan je hele tijd mee vooruit. Als ik niet @ CDJ1000 zou draaien had ik die dingen misg nog wel van die dingen gehad. Echt fijne spelers gewoon

@boyd:
Die knopjes zijn vrij logisch als je er ff naar kijkt Happy, laughing. Misschien wel wat ingewikkelder dan een CDJ800 bijvoorbeeld, maar elke achtelijke mongool is er zo aan gewend als je eventjes logisch nadenkt over de functies, de loop/hotstart zaken zitten bij elkaar (op een CDJ1000 ook btw) en de effecten zitten bij elkaar en de zoekfuncties zitten bij elkaar (op cdj1000 ook). Zeker voor eigen gebruik zijn die knopjes niet zo'n probleemHappy, laughing. Heb oa. zowel met verschillend Denon en Pioneer materiaal gewerkt en al snel gaat het allebei even makkelijk. Iedereen zegd altijd dat al die knopjes niet te begrijpen zijn, en dat Pioneer makkelijker werkt, maar uiteindelijk komt het allebei op hetzelfde neer. Grappig dat mensen zomaar zeggen wat een ander zegt zonder zelf eens goed ervaring op te doenHappy, laughing.

gvd weer iemand uit Soest:S. Echt fucking niet normaal. Echt x Soester dj meeting @ mijn huis houden:P.

voeg mij eens toe @ msn, gaan we x'tje draaien hierHappy, laughing:
adrien1989AThotmail.com
User edit by Adrien1989 on 14-07-2008 @ 00:48:32 (100%)
Stefjuuh    posted on 14-07-2008 10:41
Poster: Adrien1989
Grappig dat jullie allemaal met een prijs voor 1 speler komen, volgens mij wil de TS 2 spelers kopen voor dat geld Winking my eye.

voor 550 kan je gemakkelijk een setje dns1000 kopen, prima spelers met helehoop functies, goede kwaliteit enzo, kan je hele tijd mee vooruit. Als ik niet @ CDJ1000 zou draaien had ik die dingen misg nog wel van die dingen gehad. Echt fijne spelers gewoon

@boyd:
Die knopjes zijn vrij logisch als je er ff naar kijkt Happy, laughing. Misschien wel wat ingewikkelder dan een CDJ800 bijvoorbeeld, maar elke achtelijke mongool is er zo aan gewend als je eventjes logisch nadenkt over de functies, de loop/hotstart zaken zitten bij elkaar (op een CDJ1000 ook btw) en de effecten zitten bij elkaar en de zoekfuncties zitten bij elkaar (op cdj1000 ook). Zeker voor eigen gebruik zijn die knopjes niet zo'n probleemHappy, laughing. Heb oa. zowel met verschillend Denon en Pioneer materiaal gewerkt en al snel gaat het allebei even makkelijk. Iedereen zegd altijd dat al die knopjes niet te begrijpen zijn, en dat Pioneer makkelijker werkt, maar uiteindelijk komt het allebei op hetzelfde neer. Grappig dat mensen zomaar zeggen wat een ander zegt zonder zelf eens goed ervaring op te doenHappy, laughing.

gvd weer iemand uit Soest:S. Echt fucking niet normaal. Echt x Soester dj meeting @ mijn huis houden:P.

voeg mij eens toe @ msn, gaan we x'tje draaien hierHappy, laughing:

adrien1989AThotmail.com

Ik heb achter een dn-s1200 gestaan, en een cdj-400, op beide begon ik even te loopen, maar om hem op de denon eruit te halen, moest ik toch even dubbel kijken. Tuurlijk zal dit ook deels gewenning zijn, maar toch vind ik de cdj duidelijker. Kijk ik naar een plaatje van de denon, moet ik toch even nadenken waar de track search zit, ik denk het draaiknopje.. Kijk ik even naar de dn-s3500, moet ik toegeven dat die wel een stuk duidelijker is.

En natuurlijk, als je niks van djén afweet zijn beide apparaten even zoeken.. Toch vraag ik me af wat dan sneller door te krijgen is...

Adrien1989    posted on 14-07-2008 13:26
Het zit allemaal logisch bij elkaar en zeker voor thuisgebruik, of wat dan ook, zolang het voor jezelf is. Lekker belangrijk als je er de 1e x 3 seconden langer over denkt, daarna weet je hoe het werkt en is het klaar Happy, laughing. Toch vreemd om een speler om die reden te laten staan...
soundcollector    posted on 14-07-2008 13:34
Je kan ook gewoon voor 2 cdj 200 of 100 gaan

of denon idd...

Je hebt wal een paar mogelijkheden hoor Winking my eye een denon dubbelaar zou geen slecht idee zijn Winking my eye
JollyJunkie    posted on 14-07-2008 13:44
Voor 2 550 euro: 2x DN-S1000
Voor per stuk 550: Cortex HDTT-5500 !!! (Was eerst 1000 maar dan konden ze de concurrentie niet aan dus hij is nu nieuw 550! :D)
DeteqBoy    posted on 15-07-2008 23:13

Is die al te koop dan?

Stefjuuh    posted on 16-07-2008 09:29
Poster: Adrien1989

Het zit allemaal logisch bij elkaar en zeker voor thuisgebruik, of wat dan ook, zolang het voor jezelf is. Lekker belangrijk als je er de 1e x 3 seconden langer over denkt, daarna weet je hoe het werkt en is het klaar Happy, laughing. Toch vreemd om een speler om die reden te laten staan...

Zoals je bij booths kan zien, ik heb al een djm-400 staan, serie compleet is ook mooi!

Benden en scratch kan niet op de denon, moet wel zeggen dat ik het scherm dan wel weer mooi vond.

Functies zijnhetzelfde, dan moet je gewoon kiezen welke feel je beter vind, en of je natuurlijk die 150 euro extra ervooroverhebt.

Ontopic:  Kijk op marktplaats naar cdj-100, cdj-200 of dn-s1000's... Voor de cdj-200 moet je wel nog even iets erbij leggen..

rolfstc    posted on 20-07-2008 10:32
he halllo ik heb me laats een reloop rmp-1 gehaald.
mooie prijs kwaliteit verhoudingje hebt alles erop om te draaien.
zeker is de pioneer beter<scratch en beter kwa gevoeligheid van de draaischijf>
ik ben in elk geval blij met mijn reloop rmp-1
nu 349 euries.

greetz dj stc
rolfstc    posted on 20-07-2008 10:34
tweede hands heb je er twee voor die 500 euries.

mazzel
Boyd    posted on 20-07-2008 10:54
Poster: rolfstc
he halllo ik heb me laats een reloop rmp-1 gehaald.
mooie prijs kwaliteit verhoudingje hebt alles erop om te draaien.
zeker is de pioneer beter
ik ben in elk geval blij met mijn reloop rmp-1
nu 349 euries.

greetz dj stc

De rmp-1 heeft geen scratch, dat valt dan toch ook niet te vergelijken?

Maar als geen scratch wil, en wel een grote jog om mee te benden is die ideaal!
jeroen890    posted on 25-08-2008 15:33
Hallo Naamgenoot, welkom op het forum. Ik weet niet of je net begonnen bent. maar als je net begonnen bent zou ik geen pioneer nemen. De helft van de knopjes die er op zitten weet je niet eens wat het inhoud. Hoe het lekker op Numark, Reloop enz.
Nico_26    posted on 25-08-2008 21:17
Als je graag met Denon werkt en draaiende jogs wilt zou ik voor Denon gaan!
Anders Pioneer Winking my eye
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

216 Users online: 18 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 45.292
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.539.923