Poster: BoydGrift
ooow, hoi jeroen alles chill
hmm idd wat bedoel je, 500 vor een of 2?
voor 2 is het een beetje weinig, voor 1 zou ik cker rmp-2's kopen!
Als je er 1 wilt, 10 euro erbij leggen, en dan (via een kortingscode, pm ff fsow) een cdj-400 kopen! Je hebt er dan 1.. Dn-s1200 (denon) vind ik de jog heeeel erg licht...
Reloop rmp's, geen ervaring mee, maar er zijn genoeg mensen positief over. Kijk ook naar de numark axis 4/9
Poster: bambamstudio
Ik heb sinds kort de Reloop RMP2 en ben zeer tevreden!
Poster: BoydGrift
denon zit volgepropt met knoppie's en daar wordt ik niet vrolijk van!
Poster: dj-ync
zo idd denon is leuk als je wil gaan beginnen met dj´en kan je alles lekker uit vogelen..
Op me werk kom ik er soms zelf niet eens meer uit, teveel knopjes hou het gewoon makkelijk ( mijn mening )
Poster: Adrien1989
Grappig dat jullie allemaal met een prijs voor 1 speler komen, volgens mij wil de TS 2 spelers kopen voor dat geld .
voor 550 kan je gemakkelijk een setje dns1000 kopen, prima spelers met helehoop functies, goede kwaliteit enzo, kan je hele tijd mee vooruit. Als ik niet @ CDJ1000 zou draaien had ik die dingen misg nog wel van die dingen gehad. Echt fijne spelers gewoon
@boyd:
Die knopjes zijn vrij logisch als je er ff naar kijkt . Misschien wel wat ingewikkelder dan een CDJ800 bijvoorbeeld, maar elke achtelijke mongool is er zo aan gewend als je eventjes logisch nadenkt over de functies, de loop/hotstart zaken zitten bij elkaar (op een CDJ1000 ook btw) en de effecten zitten bij elkaar en de zoekfuncties zitten bij elkaar (op cdj1000 ook). Zeker voor eigen gebruik zijn die knopjes niet zo'n probleem. Heb oa. zowel met verschillend Denon en Pioneer materiaal gewerkt en al snel gaat het allebei even makkelijk. Iedereen zegd altijd dat al die knopjes niet te begrijpen zijn, en dat Pioneer makkelijker werkt, maar uiteindelijk komt het allebei op hetzelfde neer. Grappig dat mensen zomaar zeggen wat een ander zegt zonder zelf eens goed ervaring op te doen.
gvd weer iemand uit Soest:S. Echt fucking niet normaal. Echt x Soester dj meeting @ mijn huis houden:P.
voeg mij eens toe @ msn, gaan we x'tje draaien hier:adrien1989AThotmail.com
Ik heb achter een dn-s1200 gestaan, en een cdj-400, op beide begon ik even te loopen, maar om hem op de denon eruit te halen, moest ik toch even dubbel kijken. Tuurlijk zal dit ook deels gewenning zijn, maar toch vind ik de cdj duidelijker. Kijk ik naar een plaatje van de denon, moet ik toch even nadenken waar de track search zit, ik denk het draaiknopje.. Kijk ik even naar de dn-s3500, moet ik toegeven dat die wel een stuk duidelijker is.
En natuurlijk, als je niks van djén afweet zijn beide apparaten even zoeken.. Toch vraag ik me af wat dan sneller door te krijgen is...
Is die al te koop dan?
Poster: Adrien1989Het zit allemaal logisch bij elkaar en zeker voor thuisgebruik, of wat dan ook, zolang het voor jezelf is. Lekker belangrijk als je er de 1e x 3 seconden langer over denkt, daarna weet je hoe het werkt en is het klaar . Toch vreemd om een speler om die reden te laten staan...
Zoals je bij booths kan zien, ik heb al een djm-400 staan, serie compleet is ook mooi!
Benden en scratch kan niet op de denon, moet wel zeggen dat ik het scherm dan wel weer mooi vond.
Functies zijnhetzelfde, dan moet je gewoon kiezen welke feel je beter vind, en of je natuurlijk die 150 euro extra ervooroverhebt.
Ontopic: Kijk op marktplaats naar cdj-100, cdj-200 of dn-s1000's... Voor de cdj-200 moet je wel nog even iets erbij leggen..
Poster: rolfstc
he halllo ik heb me laats een reloop rmp-1 gehaald.
mooie prijs kwaliteit verhoudingje hebt alles erop om te draaien.
zeker is de pioneer beter
ik ben in elk geval blij met mijn reloop rmp-1
nu 349 euries.
greetz dj stc
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.