Poster: UnknownArtist
Unknown Artist:
omdat er vroeger geen id op cd'tjes zat en daarom dus unknown Artist - Track01 etc. kwam te staan als je ze ging rippen,
En toen ik iets van 7 was vroeg ik mezelf altijd af wie nou Unknown Artist was...
Poster: orsonwelsh
Dj Naam:
Orson Welsh (Welsh hebben we er achter geplakt ivm het internationale gebeuren)
Mijn eerste fuif waar ik draaide, was een discofuif samen met mijn vader (hij doet dit allang) en dat was in ons dorp!
Op de affiche stond DJ Dirk en Junior (Junior slaat op mij) en iedereen noemde mij sindsdien: DJ Junior, dus heb deze gewoon overgenomen!
Poster: Renzis
Anyway, mijn naam is mij ooit een keer gegeven op een amerikaanse camping, vonden ze wel toepasselijk.
Vond het wel strak klinken. RENZIS
Poster: Phenix
Mijn dj naam is nu DJ-Phenix, eigenlijk ben ik hier op een best wel domme manier opgekomen. Toen ik me hier op DJR aanmelde moest ik mijn username invullen en op die pagina zag ik ergens "preferix" staan en daar heb ik Phenix van gemaakt, maar ik denk dat ik het toch gewoon bij mijn eigen naam hou DJ-Michel, tenzij iemand Phenix wel lekker vindt klinken :D
Poster: Max-EDj Michiel/Michel ?
Vriend van me zus heeft ook de naam DJ-Michiel, maar die heeft zich ook ingeschreven bij de kamer van koophandel.. dus eigenlijk mag je de naam niet hebben:P
maargoed over mij naam,?
erg orgineel is t niet, m'n echte naam is Max..
Vrienden noemen me Maxie.. -> Max-E zelfde (engelse)?uitspraak dus
Waar kan je trouwens je naam laten registreren in NL?
Poster: Ashley
kvk toch?
Kratoz is mijn Dj-nickname. Mijn naam komt uit de Griekse Mythologie. (orginele griekse spelling is Κράτος)
Cratos was een metgezel van Zeus. Cratos staat voor kracht. Ik wil laten zien dat ik mijn kracht in mijn passie voor muziek kan stopen.
Ik heb het een beetje vervormd tot Kratoz, en vond het wel vetjes klinken. Klinkt ook wel goed binnen het hardstyle genre dacht ik.
Het lijkt er idd wel op, Mich(i)el. Maarja, dan maar wat anders wat anders verzinnen hé.
Waar kan je trouwens je naam laten registreren in NL?
Poster: Ashley
kvk toch?
Poster: Lead
Namen leg je niet vast bij de KvK maar bij het Benelux merken depot... Tenminste als je je naam wilt beschermen wel in ieder geval. Als je hobbymatig draait loont dit niet de moeite maar als je profi bezig gaat zou ik zeker mijn naam vast laten leggen...
Kan niemand je ooit neppen met merchandise ook.... Als je je naam niet registreert kun je niets doen als iemand merchandise (dus winst) maakt met handel met je naam erop.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.