Hmm.. heeft nog ff dj stef, ben wel aant nadenken over een andere naam... Maar ik zit nog een halfjaar aan mijn domein vast..
Waarom?: Omdat ik zo heet.. (Goh..:P)
Wel leuk topic trouwens, misschien kom ik nog ergens op..:P
Poster: Stephanie
Euhm.....gewoon m'n beide voornamen (Stephanie Cassandra). Waarom moeilijk doen?
Daarnaast neemt het lekker veel plaats in op een poster en klinkt het ook wel okay@Ashley; als ik me niet vergis is in het engels Mrs. de aanduiding voor een getrouwde vrouw.....misschien is Miss voor jou beter?? Miss G-Ezz (tenzij je inderdaad al getrouwd bent natuurlijk)
Poster: Look
Nouja ik heet Loek, dus dan ligt Look nogal voor de hand:PEn waarom niet gewoon 'Loek'? Omdat Engelsen (alsof ik die ooit tegenkom) dat niet uit kunnen spreken, en bij Look zeggen ze het dus wel precies goed.
Poster: Ashley
weet ik haha, maar ehm ik ben
married with music
Poster: StephanieIs dat even een teleurstelling voor al die jongens hier
Poster: tairip
Mijn DJ naam Zyris is ontstaan na het zien van de film Con Air.
Hierin speelt iemand cyris the virus vandaar dat ik de naam CTV (ctv-dance.nl) heb en mijn DJ naam Zyris. Een beetje een verbouwd cyris dus.
P.s. als Hardstyle DJ klinkt het wel lekker dacht ik.
Poster: Bambilaner
Dus Zyris is je echte naam en CTV je Dj-naam?
Ik was vorige zomer met vrienden op een camping (Camping Kompas te Oudenaarde) en onze tent stond in de Bambilaan, want de camping was verdeeld in laantjes die elk de naam van een disneyfiguur hadden gekregen...Daar heb ik mijn inspiratie gehaald
Poster: DJDyno
Vroegâh was mijn DJ naam Dino.
Dit had ik van een televisieserie die ik toen altijd keek bij vrienden op de zondag na een feest: Dinosaurs.
Ik heb het later verandert in Dyno omdat dat wat stoerder er uit ziet.
Poster: Basrose
maar ff ontopic ik vind het een goede krachtige naam.
Ik gebruik nu: Detekk DJ
gewoon een keer verzonnen en vond het wel lekker klinken, heb er verder nite echt een uitleg bij :P
Poster: Look
Nouja ik heet Loek, dus dan ligt Look nogal voor de hand
En waarom niet gewoon 'Loek'? Omdat Engelsen (alsof ik die ooit tegenkom) dat niet uit kunnen spreken, en bij Look zeggen ze het dus wel precies goed.Huh? Ik heb m'n eigen post niet gequote?
mijn naam is Flexii is afkomstig van flexible, ik heb een aangeboren hypermobiliteit in mijn ellebogen, enkels en polsen, wat eigenlijk inhoudt dat ik super lenig ben, van die dingen als benen achter je nek enzo, daarom heb ik ook 5 jaar gebreakdanst, en toen werd ik flexi genoemd en dat heb ik later doorgetrokkken in het dj'en en er dj flexii van gemaakt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.