Behringer DJX-700 GOED OF SLECHT (8/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : GOED OF SLECHT

-goed
-fout

Voting is only possible for our Members
DJ_kristof    posted on 30-06-2005 15:09
Ik zou wille weten of de DJX 700 goed genoeg is om te draaien?
De prijs is zo goedkoop (200&euroWinking my eye
Of wat zijn de nadelenConfusedWeet iemand dat?

User edit by DJ_kristof on 20-07-2005 @ 11:55:06 (2%)

What do you think about Behringer DJX-700 GOED OF SLECHT ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 03-03-2009 23:59
Poster: CoenBaas5300
Ja maar ik zou sowieso geen fiat en geen behringer djx kopen

Maar beter stoppen we met dit geklote en doen we gewoon normaal.

Ciao

DJ Admin probeert uit te leggen dat als Ferarri bezitter, een fiat ook slechte kwaliteit is. Een student met niet zoveel geld zal hartstikke blij zijn en heeft ook geen geld voor een dure auto, voor hem is de auto dus prima. 

Zo werkt dat ook met wat mindere DJ merken. Niet iedereen heeft het geld om 1000 euro te betalen voor een cd-speler of wil dat er voor neerleggen (omdat hij niet meer dan 1 uurtje draait per week. Het is dan toch geen probleem als mensen kiezen voor een ander product van een wat mindere kwaliteit.

Ik heb vanaf het begin van mijn dj gebeuren met verschillende Behringer mixers gewerkt. En heel erg veel tafels van verschillende merken onder mijn vingers gehad. De kwaliteit van Behringer loopt (vind ik) erg uiteen. Ik heb een VMX-200 gehad die het altijd uitstekend gedaan heeft, maar ik heb ook een DJX-700 gehad, die naar verloop van tijd toch enige mankementen toonde. Ik denk dat het dus ook een beetje geluk is, je hebt of een goede tafel waar je weer een tijdje mee vooruit kan of je hebt een tafel waar je na 2 weken al problemen mee hebt. 

Al met al ; voor de starters met weinig geld, of als je nog lang niet zeker bent van het feit dat je door wilt gaan met draaien zijn de behringer tafels een prima eerste aanschaf. 

Feel&.Celebrate.Life!
DJADMIN    posted on 04-03-2009 11:28
Poster: _Ivan_

DJ Admin probeert uit te leggen dat als Ferarri bezitter, een fiat ook slechte kwaliteit is. Een student met niet zoveel geld zal hartstikke blij zijn en heeft ook geen geld voor een dure auto, voor hem is de auto dus prima. 

Zo werkt dat ook met wat mindere DJ merken. Niet iedereen heeft het geld om 1000 euro te betalen voor een cd-speler of wil dat er voor neerleggen (omdat hij niet meer dan 1 uurtje draait per week. Het is dan toch geen probleem als mensen kiezen voor een ander product van een wat mindere kwaliteit.

Ik heb vanaf het begin van mijn dj gebeuren met verschillende Behringer mixers gewerkt. En heel erg veel tafels van verschillende merken onder mijn vingers gehad. De kwaliteit van Behringer loopt (vind ik) erg uiteen. Ik heb een VMX-200 gehad die het altijd uitstekend gedaan heeft, maar ik heb ook een DJX-700 gehad, die naar verloop van tijd toch enige mankementen toonde. Ik denk dat het dus ook een beetje geluk is, je hebt of een goede tafel waar je weer een tijdje mee vooruit kan of je hebt een tafel waar je na 2 weken al problemen mee hebt. 

Al met al ; voor de starters met weinig geld, of als je nog lang niet zeker bent van het feit dat je door wilt gaan met draaien zijn de behringer tafels een prima eerste aanschaf. 

Thx voor de verdere uitleg, dat bedoelde ik natuurlijk ook !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
TheHunter    posted on 04-03-2009 15:35
Zou je dan niet voor de DJX 750 gaan?

This is an old Topic

No new postings for 5.679 days.
 Post CommentThat would be 189.3 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 6 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 3.882
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.067.461