Poster: Day-One
Zie het zo......het is een drempel mixer...en aangezien hij een beetje van de djm-600 heeft, is dit alleen maar goed en sneller om de overstap te maken naar de djm serie
Poster: greup
Duurt alleen maar langer omdat je 180 euro weg gooit ( en dan ook Letterlijk weg gooit)
Ik vind het een beetje jammer dat mensen gewoon nog steeds niet willen geloven dat je deze mixer absolut Links moet laten liggen!
Ik vind het een beetje jammer dat mensen gewoon nog steeds niet willen geloven dat je deze mixer absolut Links moet laten liggen!
Ik begrijp jou stelling helemaal maare....niet iedereen heeft /verdiend genoeg €tjes om gelijk een vette aan te schaffen...Ik bedoel maar....je wil een ferrari maar je rijdt in in seat?! dat gevoel.?!
Poster: Day-One
Ik begrijp jou stelling helemaal maare....niet iedereen heeft /verdiend genoeg €tjes om gelijk een vette aan te schaffen...Ik bedoel maar....je wil een ferrari maar je rijdt in in seat?! dat gevoel.?!
Poster: Dj-RK
voor het geld kun je iest leukers kopen maar dat is smaak:D
ik ken voor die 170 euro leukere mixers. De vergelijking met een djm slaat namelijk helemaal nergens op, Dat is het zelfde als een lada met een bentley.
Poster: Dj-RK
@ greup: ik vind dat je alles mag zeggen het is tog jou mening er over:P en ik steek er weer wat van op
Ik probeer hier mensen alleen bewust te maken van het feit dat je niet alleen naar het uiterlijk van dit ding moet kijken... en dat er voor het geld dus echt een hoop beter spul te krijgen is.
Poster: DJ_Aadik heb hem ook tot mijn spijt gekocht.. al me kanalan kraken te pas en te onpas.. soms schiet het geluid naar de rechterbox zit ik ff aan me fader knopje schiet ie weer terug 1 woord baggah ding
Ik zou zeggen: als je niet veel geld wilt/kunt besteden hou het dan bij een zeer basic mixer. Hoe minder features erop zitten, hoe meer geld er over is voor kwalitatief goede basiscomponenten.
Ik denk dat je aan een Numark DXM-03 (208 euro bij New-Line) of, voor meer kanalen en kwaliteit, een Vestax PCV-275 (379 euro) veel meer hebt.
Poster: JorritIs het zo erg?
Ik denk dat je als beginner er nog wel wat mee kan, en als je m gewoon goed afdekt dat het wel te doen is...
Of niet?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.