Nvie:Gek hè, dat de behringer dan wel veel minder kwaliteit en weet-ik-veel-wat-is.
Poster: RhinoDaarmee geef je dus zelf aan dat je er vrede mee hebt om bagger te kopen !
Niet bepaald, waar ik op doelde, is dat je voor die prijs moeilijk dezelfde kwaliteit kunt verwachten
Poster: JorritHet is gewoon zo dat iedereen ergens moet beginnen, en als je nog niet weet of de hobby leuk is, moet je geen mixer van 1000 euro gaan kopen.
En niet iedereen heeft het geduld om te sparen voor een DJM-909 als eerste mixer (he jordy..) en beginnen liever wat sneller met een wat mindere mixer.
Niet iedereen koopt als eerste auto een porsche, sterker nog, veel mensen kopen nooit een porsche...
Oke vergeet deze kromme vergelijking, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
quote: |
Poster: Maartenb Ik ben het er mee eens dat behringer geen troep is. Alle waar naar zijn geld wordt er gezegd en dat klopt. maar omdat toch wel een hoop mensen op dit forum kunnen sparen voor djm-600 of iets in die richting zeggen zei vaak makkelijk: "ach joh, spaar ff door en je hebt een dateq,pioneer etc." Maar voor veel mensen is dat helemaal geen optie! ze zouden dan miss wel meer dan 2 jaar zonder een mixer zitten. Voor die mensen is een behringer helemaal niet zo slecht. Waarschijnlijk ook omdat ze mixen als leuke hobby voor "erbij" hebben en dus nooit professioneel in clubs/disco's zullen draaien. PUNT () |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.