Houd het lekker bij die pioneers gozer,
draaiende platters zijn waardeloos,
Poster: BoydGriftHoud het lekker bij die pioneers gozer,
draaiende platters zijn waardeloos,
Poster: MoXeGy
heb je gelijk aan maar de rmp werkt net iets anders, het joghwheel methode is net ff anders. hij blijft namelijk niet op je eigen tempo maar gaat steeds slomer/sneller waardoor je niet oneindig kan blijven benden.
Poster: KesterDJ
Jawel pioneers doen het zallig, eentje is wel binnen nu voor onderhoud
Maar je moet weten, ik ben beginnen draaien met pioneers, dus ik heb nooit het gevoel van een draaiende platter gekend, vandaar dat ik soms nogal eens durf doordrammen over die sl dz's (+1200)
Poster: Tekhead
...en dan meer dan geregeld de verdeler terug binnen, voor onderhoud ,herstellingen en/of vervanging van allerlei noodzakelijke onderdeeltjes en laserlezer, en als je hem dan terug in gebruik neemt dan kan je meer dan je lief is wat gaan downloaden om de bugs weeral eens te herstellen...
Poster: Lead
Denon heeft veel vaker firmware updates dan Pioneer.
Tevens is de uitval van Pioneer erg laag. Natuurlijk kan er altijd een maandag-ochtend model tussen zitten maar regel is dit zeker niet.
Poster: DJ_IVI-R
tekhead, waar haal je het toch allemaal...
Poster: Tekhead
Ondervinding, en ervaring met verhuur van P.A. Ga maar eens navraag doen bij de grote verhuurbedrijven, daar verhuren ze bijna altijd standaard Denon, zowel de front als de toploaders. Pioneer is meestal op aanvraag, en meestal dan nog de cdj-500. Dit heeft alles te maken met bedrijfszekerheid en levensduur.
Maar ik heb wel een onmetelijk groot respect voor de marketeers die erin geslaagd zijn het merendeel van de markt in te pikken op een zeer korte tijd. Maar een goede marketing maakt nog niet automatisch een goed product
Poster: Lead
Sterker nog, de Technics SL-DZ1200 is niet eens meer nieuw te koop volgens mij.... Nou ja, op die enkele overgeblevene na dan....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.