Poster: BoydGrift
Reloop maakt zeker goede producten!
de rmp-2 is een goede speler, als je niet al te veel geld hebt.(of nog op school zit)
ook de rmx-40dsp is goed, maar niet te vergelijken met allen&heath mixers die van uberkwaliteit zijn.
Poster: dj-ync
Allen & heath, vind ik egt SUPER SPUL eerlijk waar de mixers zijn gewoon top vind de faders ect, nog net ietjes beter als van pioneer..
Poster: BoydGrift
M oja denon is overgenomen door het moederbedrijf van A&H
Allen & heath, vind ik egt SUPER SPUL eerlijk waar de mixers zijn gewoon top vind de faders ect, nog net ietjes beter als van pioneer..
maar een nadeel daarvan is dat hij een 4-voudige toonregeling heeft, niet zozeer een nadeel, maar als mensen de DJM800 gewoon zijn, dan is de A&H toch wel andere koek..
Poster: Bart_
maar een nadeel daarvan is dat hij een 4-voudige toonregeling heeft, niet zozeer een nadeel, maar als mensen de DJM800 gewoon zijn, dan is de A&H toch wel andere koek..
Poster: MaD
Andersom toch?
thuis : 2 x CDJ 1000 MK III 2 x CDJ 400 1 x DJM 800 1 x technic sl 1200 serato scratch / Sony Vaio HP Pio 1000 Club : idem Waarom : is gewoon de standaard ( en terecht) indien geen Pio , blijf ik gewoon thuis |
Welke set wil je het liefst in de discotheek:
cd/vinyl
Dit maakt mij eigenlijk niets uit behalve dat de dj van dienst er goed moet op kunnen draaien.
het handigste zou natuurlijk zijn zowel vinyl als cd (vinyl mbv. timecode) zodat zowel cd dj's als vinyl junks hun werk goed kunnen doen.
Wat heb je het liefst thuis:
cd/vinyl
Persoonlijk wil ik nog altijd vinyl, maar ik vrees dat de mensen steeds meer voor cd en zelf digitaal zullen kiezen omdat dit goedkoper is en simpler.
Wat zou jij in een club willen hebben staan als PIONEER niet had bestaan ( pro dj ):
cd/vinyl
pioneer heeft er mede voor gezorgd dat men vandaag de dag zo goed kan draaien met cd's.
Ik kan natuurlijk niet voorspellen wat er zou gebeurd zijn moest pioneer zou bestaan, er zou wel een ander merk high-end cdspelers op de markt gebracht hebben. maar toch zou ik kiezen voor vinyl omdat je nog altijd het contact hebt met de muziek.
Poster: Didier_Deluxe
Dan had mij dit niet veel kunnen schelen, ze hebben daar bij Pioneer het warm water niet uitgevonden hoor..
Poster: Bambilaner
Blijkbaar hoef je het warm water niet eens uit te vinden om wereldwijd als standaard gezien te worden...
Poster: Didier_Deluxe
kijk naar de Nederlanders die slagen erin Heineken overal ter wereld te verkopen, en zeg nou niet dat dat zo wereldschokkend lekker is he..
Poster: tairip
De Xone 42 heeft 3 delige toonregeling!