Poster: Bambilaner
O je wil dus weten wat interessante gear is om je assortiment mee uit te breiden...
Ik weet niet of jullie dat zien zitten, maar misschien wat meer instapgear? Van Reloop enzo? Vaak ook goed gerief, maar wat betaalbaarder voor de dj met een dunnere beurs...
Ik zou de Denon DN-S1200 en de Reloop RMP2 niet uitsluiten voor veel thuisgebruikers. Als de verkoop terug gaat moet je dus een breder publiek proberen binnen te halen, dat kan oa met instapgear zoals bambilaner ook al schreef.
Er zijn ook verschillende OEM spelers (tt's) die prima werken, weet alleen even niet meer de naam van die 'ene' goede speler .
In een discotheek:
- 2 of 3x Pioneer CDJ-1000 MK3
- Pioneer DJM-800
Wat heb je het liefst thuis:
- 2x Pioneer CDJ-1000 MK3
- Pioneer DJM-800
Wat zou jij in een club willen hebben staan als PIONEER niet had bestaan ( pro dj ):
- 2 of 3x Technics SLDZ-1200
- Ecler Evo 5
Poster: Cyspoz
Op AboutDJ staan volgens mij ook best buy guides, die zijn misschien ook interresant om eens te bestuderen.
Poster: RoosIk zou de Denon DN-S1200 en de Reloop RMP2 niet uitsluiten voor veel thuisgebruikers. Als de verkoop terug gaat moet je dus een breder publiek proberen binnen te halen, dat kan oa met instapgear zoals bambilaner ook al schreef.
Er zijn ook verschillende OEM spelers (tt's) die prima werken, weet alleen even niet meer de naam van die 'ene' goede speler .
Poster: dj-ync
de verkoop loopt niet terug, de verkoop komt nu juist terug!!!
In de discotheek:
1 djm800
3 cdj1000's
2 sl-1200's
Thuis:
1 xone42
1 xone 2d
3 cdj800mk2's
traktor scratch
en een leuk effectenspeeltje
Zonder Pioneer:
1 xone 92
2 sl1200's
3 dns-3500's
Poster: dj-ync
Ik weet niet of je de winkel kent, reloop vind ik zelf niks maar, we hebben de merken als allen & heath en stanton technics ( die er helaas tijdelijk mee is gestopt ) gehad, maar door dat er een collega weg is gegaan is de verkoop van dat achter uit gegaan, en aan gezien de winst die ik samen met mij collega's maak zit nu nog net iets boven de lijn als toen die tijd! en er is veel meer intressen in die catogarie
Poster: tairip
Welke set wil je het liefst in de discotheek:
1x DJM-800
2x CDJ-1000MKIII
2x Technics SL1210M5G
Wat heb je het liefst thuis:
1x DJM-800
2x CDJ-1000MKIII
2x Technics SL1210M5G
Wat zou jij in een club willen hebben staan als PIONEER niet had bestaan ( pro dj ):
1x Xone 92
2x SL1210M5G
1x Timecode Systeem (Traktor Scratch)
Cd-spelers, geen er is dan geen serieuse tegenhanger van Pioneer! Die professioneel genoeg is. Hiervoor gebruik ik dan wel een timecode systeem.
Als het echt moet kan ik wel uit de voeten met een Technics SL-DZ1200, alleen de kwaliteit en gebruiks gemak van dit apparaat laten zo erg te wensen over dat hij min of meer niet echt bruikbaar is.
@ DJ YNC
Ik zelf ben ook werkzaam in de branche, ik zie de verkoop niet terug lopen. Op budget niveau is Reloop een goed merk, plus een aantal Numark producten (niet allemaal, geld ook voor Reloop).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.