Hey, Ik heb net mijn cdj 400 binnen, en probeer 'm aan te sluiten op mijn computer. Ik krijg alleen geen contact bij Virtual dj Is er iemand die mij kan helpen. Heb namelijk gehoort van een Mapper, als die echt nodig is heeft iemand die voor me?
Daniel
What do you think about CDJ 400, probleem met aansluiten! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb er een paar dagen geleden al een antwoord op gegeven in een ander topic. Niet even de search gebruikt? Op Pioneer Pro Forum staat de map inderdaad ergens. De rest staat in het ander topic hier ergens...
In je instellingen, naar schermpje met allerlei midi controllers. Klik je rechts op general midi, en activate. Dan ga je weer rechterklik, options, en dan kun je alles instellen! Er zijn ook kant en klare mapping beschikbaar op t internet!
No new postings for 6.002 days. Post CommentThat would be 200.1 months or a whopping 16.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.